پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۹۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه سناریوی آورد آب سد زاینده رود با 50 درصد کاهش نسبت به شرایط نرمال تدوین شده است، گفت: شرایط تامین آب پایدار در تابستان سال آینده سخت است.

شعار سال: مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه سناریوی آورد آب سد زاینده رود با 50 درصد کاهش نسبت به شرایط نرمال تدوین شده است، گفت: شرایط تامین آب پایدار در تابستان سال آینده سخت است.

هاشم امینی، با بیان آخرین گمانه زنی ها پیرامون ذخیره حجم سد زاینده رود، اظهار کرد: براساس برآوردهای صورت گرفته پیش بینی می شود با توجه به کاهش بی سابقه بارندگی ها در حوضه آبریز زاینده رود آورد آب به سد زاینده رود به 560 میلیون مترمکعب در سال آبی جاری کاهش یافته که این رقم بدبینانه ترین تدوین سناریوی آورد آب به سد زاینده رود است.

وی با بیان اینکه مسئولان امر باید در هر شرایطی زمینه های خدمات رسانی پایدار به مردم را فراهم کنند، تصریح کرد: فلسفه حاکمیت مهیا کردن بستر خدمت گذاری هر چه مطلوبتر به آحاد جامعه است، بنابراین فعالان صنعت آبفا باید تهدید کم آبی را به فرصت تبدیل کنند و با سازگاری با این شرایط درصدد فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در جامعه باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه باید به ساکنان فلات مرکزی کشور بقبولانیم که در منطقه خشک کشور قرار داریم، افزود: این تغییر اقلیم متاسفانه خشک شدن بیش از پیش فلات مرکزی را به دنبال دارد به طوری که کاهش بارندگی ها در سال آبی جاری استان اصفهان طی 50 سال گذشته بی سابقه بوده است و براساس اعلام کارشناسان مسئله کم آبی با اقلیم کشور عجین شده، بنابراین راه های سازگاری با نوع آب و هوا را باید در جامعه نهادینه کنیم و باید مصرف صحیح آب را در پیش گیریم.

امینی شرایط تامین آب پایدار را در تابستان سال آینده سخت برشمرد و اظهار کرد: شرایط آبی استان نامطلوب است و حجم ذخیره سد زاینده رود به کمترین میزان ممکن رسیده در حالی که همه ساله بر تعداد مشترکان آبفا اضافه می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 27 اسفند 96، کدمطلب:96122714762، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
با وضع بارندگی های امسال خدا خودش به خیر بگذرونه معلوم نیست چجوری میخوایم تابستون رو بسر کنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین