پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۰۶۳
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
طرح ویژه بازرسی و نظارت نوروز ۹۷ در سراسر کشور در حال اجراست.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید‌کنندگان، در اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت نوروز ۹۷، شهروندان گرامی می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی، تقلب، صادر نکردن صورتحساب معتبر، کم فروشی و تقلب، ارائه نکردن خدمات پس از فروش، مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ به ستاد‌های خبری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها گزارش دهند تا در سریع‌ترین زمان بررسی و رسیدگی شود.

همچنین سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی به طور مشترک با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به گرانفروشی و افزایش قیمت محصولات لبنی هشدار دادند.

براساس مصوبه ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها در تاریخ ۶ تیر ۹۴ محصولات لبنی پر مصرف شامل شیر، ماست و پنیر در ردیف کالا‌های اولویت قرار دارند و هرگونه افزایش قیمتی منوط به تصویب و ابلاغ کارگروه تنظیم بازار است.

بر اساس این اطلاعیه؛ تعدادی از شرکت‌های تولیدکننده محصولات لبنی با اطلاع از موضوع، بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به افزایش قیمت کرده اند که از آن‌ها خواسته شده است به سرعت به نرخ‌های مصوب قبلی برگردند، در صورت تمکین نکردن و ادامه روند فعلی در اسرع وقت نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا وسیما ، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1396، کدخبر: 2075433، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین