پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۸
سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۲۱۲میلیارد تومانی متخلفان در ۲۱ روز نخست اجرای طرح نوروزی این سازمان خبر داد.
شعارسال: به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، «سیدیاسر رایگانی» سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تشکیل 27 هزار و 336 پرونده تخلف در 21 روز نخست اجرای طرح مذکور، گفت: متخلفین در حوزه کالا و خدمات، بهداشت، درمان، دارو و دامپزشکی و قاچاق کالا و ارز به پرداخت 212 میلیارد و 456 میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی افزود: در این بازه زمانی تعداد 3 هزار و 724 تیم گشت مشترک در سراسر کشور تشکیل شدند و با حضور در محل‌های احتمالی وقوع تخلف از جمله قنادی‌ها، آجیل و خشکبار، سوپرمارکت‌ها، مهمان‌پذیرها، رستوران‌ها و ... به بررسی تخلفات پرداختند و عموماً با گزارش تخلف از سوی بازرسان، پرونده تخلف تشکیل شده و در محل مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رایگانی تصریح کرد: بیشترین پرونده‌های متشکله در حوزه کالا و خدمات (صنفی، غیرصنفی و دولتی) اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده است و استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، مازندران، گیلان، لرستان،کرمانشاه و خوزستان بیشترین پرونده‌های تشکیل‌شده را داشتند.

سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات در مورد میزان همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی در این ایام اظهار داشت: مجموعاً 12 هزار و 924 مورد بازرسی در 21 روز نخست طرح صورت گرفته و همکاری بسیار خوبی را از سوی سایر دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، سازمان دامپزشکی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و نیروی انتظامی شاهد هستیم که صمیمانه از این همکاری‌ها برای جلب رضایت خاطر و آسایش هموطنان عزیز در تعطیلات نوروزی بسیار سپاسگزارم.

وی در پایان با اشاره به اینکه رویکرد این سازمان پیشگیری از تخلفات است و سازمان تعزیرات یک سازمان پرونده‌محور نیست، تصریح کرد: در 21 روز نخست اجرای طرح نظارتی سازمان با همراهی سایر دستگاه‌های نظارتی سعیمان بر این بوده که تخلفات قابل اصلاح را که سلامت مردم را به‌خطر نمی‌اندازد اصلاح نماییم و در همین راستا تعداد 4 هزار و 859 مورد تخلف به واحدهای صنفی در سراسر کشور داده شده است.

گفتنی است، طرح نظارت نورزی سازمان تعزیرات حکومتی از 15 اسفندماه سال 96 آغاز و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.t135.ir و یا سامانه پیامکی 300000135 سازمان تعزیرات و یا شماره تماس 124 بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی شفاف ، تاریخ انتشار: 8 فروردین 1397 ، کدخبر: 456176 ، www.shafaf.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
با این همه پول میشه به راحتی یه سرو وسامانی به کرمانشاه داد! همیشه برام سوال بود که با این پولا چیکار میکنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین