پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۷۵۰
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش تاکید کرد مدارس در هفته پایانی اسفند باز است و این وزارتخانه با هرگونه توقف در روند آموزشی مخالف است.

شعارسال: محمد فاضل در پاسخ به این سوال که با توجه به تعطیلی روز 23 اسفند و اینکه 26 اسفند روز چهارشنبه آخرین هفته اسفندماه است آیا تصمیمی در مورد زمان تعطیلی مدارس در پایان سال گرفته شده و مدارس تا چه زمانی باز خواهند بود؟اظهار کرد: ما در خصوص تعطیلات با دو مسئله مواجه هستیم؛ یکی اینکه تعطیلات بی مورد و غیرمنطقی باعث ایجاد لطمه به روند تحصیلی دانش آموزان می شود.

وی ادامه داد: دوم اینکه تعطیلی غیرمنطقی مدارس باعث ایجاد یک فرهنگ برای دست کشیدن دانش آموزان از درس و کار می شود.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش بیان کرد: لازمه ساختن یک جامعه سعادتمند تلاش و پشتکار و جدیت است بنابراین ضمن اینکه با تعطیلات بی مورد به خاطر لطمه به روند فعالیت های دانش آموزان مخالف هستیم، باید فرهنگ دانش آموزان را برای تلاش و پشتکار تقویت کنیم .

فاضل اشاره کرد: سیاست آموزش و پرورش این است که به تعطیلات بی مورد وارد نشویم لذا به دلیل اینکه آموزش و پرورش تاکید بر متوقف نشدن روند آموزشی و تحصیلی دانش آموزان دارد با تعطیلی مدارس در هفته پایانی اسفند حتی با وجود تعطیل بودن 23 اسفند مخالف است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: 11اسفند1394، کدخبر: 470347: www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین