پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: این استان با توجه به شرایط اقلیمی استان نیازمند توجه جدی به حفظ و حراست از منابع آبی است.

شعار سال: حسین امامی به مناسبت روز جهانی آب اظهار داشت: همه ساله دوم فروردین را بنام روز جهانی آب گرامی می داریم و به بهانه این روز به خودمان و اطرافیانمان یادآور می شویم که منابع آب‌های زیرزمینی هدیه الهی که فقط با مشارکت، همدلی و همیاری همه دستگاها و احاد مردم می‌توان از چالش موجود عبور کرد.

وی با بیان اینکه امسال روز جهانی آب با نام " طبیعت برای آب" نامگذاری شده است افزود: ضروری است همه ما به فکر حفظ این دو رحمت الهی باشیم و این امانت را به دست نسل های آینده بسپاریم چرا که حیات انسان و حیوان و گیاهان و نباتات همه و همه در گرو حفظ طبیعت و آب مقدور خواهد بود.

دبیر شورای حفاظت از منابع آب استان خراسان جنوبی بیان کرد: این استان هم به تبع شرایط اقلیمی استان نیازمند توجه جدی به حفظ و حراست از این منابع خدادادی است، منبعی که به دلیل عدم توجه در سالیان اخیر دچار چالشی اساسی شده است و این چالش نسل‌های آینده را با خطری جدی روبه‌رو ساخته است.

امامی گفت: طبیعت و شرایط جغرافیای استان نیازمند مدیریت صحیح مصرف آب در بخش کشاورزی بوده و با اجرای آبیاری تحت فشار توسط جهاد کشاورزی استان و افزایس بهره‌وری آب و با تدبیر مردم شریف استان به ویژه همکاری همه کشاورزان از این چالش عبور خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی تاکید کرد: مسئولان در کنار مردم فرصت‌ها را قدر دانسته و آب و طبیعت را در کنار هم برای ادامه حیات پاس بدارند. صیانت از آب و طبیعت راهی هموار به‌سوی آینده خواهد بود، چرا که در سال " حمایت از کالای ایرانی" همه ما نیازمند این دو منبع الهی هستیم تا به اهداف از پیش تعیین شده رهنمون شویم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 5 فروردین 97، کد مطلب: 1687127، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
وقتشه که در سال حمایت از تولید ملی بیشتر به استارتاپ های بخش کشاورزی و ابیاری در کشور بها داده بشه تا به کمک علم و دانش مشکل کم ابی کشور رو هم حل کنیم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین