پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۵۹۰
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵
«ساره ساندرز» سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: چین آمریکا را از سفر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی باخبر کرده و شی جینگ پینگ رئیس جمهور چین برای دونالد ترامپ پیام فرستاده است.
شعارسال: در این بیانیه آمده است: دولت چین در جریان یک تماس تلفنی با کاخ سفید، درباره سفر کیم جونگ اون به این کشور خبر داده و شی جین پینگ برای ترامپ پیام فرستاده است.

این بیانیه افزود: آمریکا همچنان به برقراری ارتباط نزدیک با متحدان خود در کره جنوبی و ژاپن ادامه می دهد و از نزدیک سفر کیم جونگ اون به چین را دنبال می کند. این سفر دلیل دیگری بر این قضیه است که کمپین فشار علیه پیونگ یانگ فضای مناسب برای برقراری گفتگو با این کشور را ایجاد می کند.

از سوی دیگر شینزو آبه نخست وزیر ژاپن روز چهارشنبه اعلام کرد که توکیو برای سفر رهبر کره شمالی به چین اهمیت بالایی قائل است و منتظر توضیحات بیشتر از جانب پکن می ماند.

آبه گفت: ما به جمع آوری اطلاعات و تحلیل آنها بسیار علاقه مند هستیم و دوست دارم توضیح کاملی از چین در این باره دریافت کنم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری شفقنا ، تاریخ انتشار: 7 فروردین 1397 ، کدخبر: 545806 ، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین