پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۹ خرداد ۱۴۰۴ - 2025 May 30
کد خبر: ۱۱۹۵۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
یکی از قوانین طلایی تبلیغات این است که پول نگاه مخاطب را دنبال می‌کند. با استفاده روزافزون از تلفن‌های همراه هوشمند، جای تعجب نیست اگر بودجه تبلیغات شرکت‌ها به سمت تلفن‌های همراه می‌رود.

شعارسال : یکی از قوانین طلایی تبلیغات این است که پول نگاه مخاطب را دنبال می‌کند. با استفاده روزافزون از تلفن‌های همراه هوشمند، جای تعجب نیست اگر بودجه تبلیغات شرکت‌ها به سمت تلفن‌های همراه می‌رود.

بر اساس برآورد زنیت اوپتی‌مدیا در سال ۲۰۱۹ حدود ۸۰ میلیارد دلار به بازار تبلیغات موبایلی اضافه خواهد شد و ارزش سالانه بازار تبلیغات در تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به ۱۶۰ میلیارد دلار خواهد رسید که با پشت سر گذاشتن رایانه‌ها و پس از تلویزیون دومین بازار بزرگ تبلیغات خواهد شد. این رقم ۸۸ میلیارد دلار بیشتر از بازار تبلیغات غیر موبایلی خواهد بود.






طوفان تبلیغات موبایلی ادامه دارد

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری تجارت نیوز ، تاریخ انتشار: 13 فروردین 1397، کدخبر: 224992، www.tejaratnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
جای تعجب نیست که اپراتور های تلفن همراه با استفاده از راه های مربوط به اینترنت تلفن همراه دارن به گفته خودشون میلیارد ها سود می کنن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین