پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۱۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
شرکت به‌پرداخت ملت بعد از ۱۲ سال فعالیت با برنامه‌ریزی برای ارایه خدمات نرم‌افزار سکه جهت سهولت در انجام کارهای بانکی به مشتریات خود، طی مراسمی از سیستم پرداخت موبایلی NFC رونمایی کرد.

شعار سال: رستم شاه گشتاسبی، مدیرعامل شرکت به‌پرداخت در نشست خبری اعلام‌کرد: NFCجدیدترین فناوری بی‌سیمی است که این امکان را برای دستگاه‌ها فراهم کرده تا در فواصل کوتاه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. NFCبیشتر از هر چیزی با "کیف پول موبایل” در ارتباط است، ایده‌ای که تلفن هوشمند شما را جایگزین پول نقد و کارت‌های اعتباری‌ می‌کند.

مدیرعامل به‌پرداخت با بیان اینکه این مجموعه در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت PSP در ایران است گفت: این مجموعه بر مبنای امنیت و با سهولت خدمات پرداخت را به مشتریان خود ارایه می‌دهد.

وی گفت: با توجه با اینکه بر اساس آمار به پرداخت در کشور و خاورمیانه رتبه اول و در سطح جهانی رتبه ۲۲ را در بالاترین آمار تراکنش دارد در تلاشیم با ابداع روش‌های جدید بتوانیم خدمات تازه ارایه دهیم.

شاه گشتاسبی در ادامه اضافه کرد: سرویس پرداخت NFC بستری است که مورد پذیرش بانک مرکزی قرار گرفته و در آن شاپرک نیز دیده شده و پرداخت‌ها آسان‌تر از گذشته و بدون همراه داشتن کارت بانکی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت به‌پرداخت بر اساس آخرین آمار موجود در شاپرک سهم ۲۵ درصدی به لحاظ تعداد تراکنش دارد در واقع در میان ۱۲ شرکت دیگر یک چهارم تراکنش‌ها از این طریق انجام شده و همچنین از نظر مبلغ در مقایسه با باقی شرکت‌ها ۳۴ درصد مبلغ تراکنش از سوی این شرکت پشتیبانی می‌شود.

شاه گشتاسبی افزود: سیستم پرداخت موبایلی NFCنوین و مبتنی بر توان فنی و بومی و با روشی جدید طراحی شده و مشتریان از این پس می‌توانند با ساده‌ترین روش و تنها با نصب این نرم‌افزار و فعال‌سازی آن روی موبایل خود به پرداخت هزینه کالای خود اقدام کنند.

وی افزود: ما تلاش داشته‌ایم تا امکان سوءاستفاده و جعل در این سرویس تا حد ممکن وجود نداشته باشد که دیگر همراه داشتن فیزیکی کارت برای مشتریان لزومی نخواهد داشت.

شاه گشتاسبی افزود: در حال حاضر با فعال‌سازی دستگاه پوز در ۱۵۰ هزار مرکز فروش در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم که در آینده این تعداد به ۶۰۰ هزار پایانه می‌رسد.

وی افزود: به پرداخت از یک سال و نیم گذشته روی این بستر در حال کار است و کلیه نکات امنیتی را با توجه به استانداردهای جهانی با مشاوره از کارشناسان خارجی در نظر گرفته اما توافق‌اولیه با بانک ملت بوده و تنها در حال حاضر از طریق کارت بانک ملت می‌توان این خدمات را انجام داد.

مدیرعامل شرکت به پرداخت اعلام‌کرد: به پرداخت در تلاش است از نیمه دوم مهرماه با مراکز معتبر مانند هایپراستارها و یا مراکز لاکچری همکاری کند و مشتریان می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

از خدمات سکه می‌توان خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت از طریق برنامه سکه (کد پذیرندگی و یا اسکن QR)، نیکوکاری، پرداخت قبض موبایل، خرید شارژ اینترنت و همچنین پرداخت از طریق تکنولوژی NFC نام برد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395، کد مطلب: 95071106441:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین