پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
با سامانه پرداخت تلفنی بانک‌پاسارگاد، بسیاری از عملیات بانکی مبتنی بر کارت، تنها از طریق یک خط تلفن انجام می‌شود.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خدمات سامانه پرداخت تلفنی این بانک پرداخت قبض، سامانه پرداخت امن، دریافت موجودی کارت، دریافت سه گردش آخرکارت (فقط کارت پاسارگاد)، فکس صورتحساب کارت (فقط کارت پاسارگاد)، پیگیری تراکنش‌های پرداخت ( پیگیری قبض توسط شناسه قبض و شناسه پرداخت، پیگیری پرداخت امن توسط شناسه قبض و مبلغ و پیگیری کارت شارژهای خریداری شده توسط سامانه‌های بانکداری مدرن) و تغییر کارت جاری است.

بر اساس این خبر کلیه دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، می‌توانند از خدمات سامانه پرداخت تلفنی بانک‌پاسارگاد بهره‌مند شوند. ورود به این سیستم نیز با شماره کارت و رمز دوم کارت امکان‌پذیر است،از این‌رو جهت بهره‌مندی از این خدمت، باید رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت خود را دریافت نمایید. جهت دریافت رمز دوم می توانید با مراجعه به ATMبانک خود، اقدام به ثبت و یا تغییر رمز دوم بپردازید.

2. پس از دریافت رمز دوم کارت از ATM، از طریق برقراری تماس با شماره 82891111 و فشردن کلید 2 می توانید از امکانات سامانه بهره مند شوید.

گفتنی است هم‌میهنان گرامی برای اطلاع از نشانی و شماره‌های تماس این شعبه‌ها به سایت بانک‌ به آدرس www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع‌رسانی بانک به شماره 82898289 تماس حاصل کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 19 فروردین 93 ، کد مطلب: 709: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین