پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۸۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از راه‌اندازی تعاونی ترسیب کربن در استان خبر داد و گفت: این تعاونی‌ها با هدف احیای مراتع تخریب یافته، توسعه روستایی و توانمندسازی روستائیان ایجاد شده است.

شعارسال: سهیل مهاجری در نشست با مدیران منابع طبیعی شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: حفاظت از منابع طبیعی در سطح استان و شناسایی راهکارهای رسیدن به این هدف باید در دستور کار جدی مدیران قرار گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال بنام حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: تحقق حمایت از کالای ایرانی و همچنین اقتصاد مقاومتی موجب شکوفایی اقتصاد کشور می‌شود، لذا حمایت از کالای ایرانی، یعنی اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و این حمایت میتواند منجر به اتفاقات خوبی در کشور و رونق بخشی در حوزه اقتصاد شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر، بیان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی منابع طبیعی فعالیت های مختلفی در راستای ایجاد اشتغال به ویژه در بین روستاییان و بهره برداران انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت اشتغالزایی در راستای حفاظت بهتر و بیشتر از منابع طبیعی انجام می شود، خاطر‌نشان کرد: در سال گذشته بالغ بر 84 فعالیت شغلی توسط منابع طبیعی در استان بوشهر ایجاد و یا تثبیت شده است.

مهاجری عنوان کرد: همچنین در همین راستا به 276 خانوار در استان تجهیزات پخت نان برای جایگزینی سوخت نیز توزیع شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از راه اندازی تعاونی ترسیب کربن با 243 عضو خبر داد و عنوان کرد: تاکنون پنج پروژه با مبلغی بالغ بر 300 میلیون تومان به این تعاونی‌ها واگذار شده است.

وی بیان کرد: این تعاونی‌ها با هدف احیای مراتع تخریب یافته، توسعه روستایی و توانمندسازی روستائیان ایجاد شده تست. صندوق سرمایه نیز با پس انداز 200 میلیون تومانی در همین راستا تشکیل شده و 365 فقره وام نیز اعطاء شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15فروردین1397، کدخبر: 1692725: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
انشالله که بشه حجم زیادی از این مراتع تخریب شده را با همیاری و همکاری سازمان حفاظت از محیط زیست استان احیا کرد دوباره
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
اگر این تعاونی جهادی و انقلابی و باپشتوانه علمی فعالیت کنه شاهد پیشرفت قطعی در این حوزه خواهیم بود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین