پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
امروز سالگرد سید شهیدان اهل قلم است، مرتضای هنر انقلاب، شهیدی که هنوز که هنوز است راه و مرامش الگوی جوانان هنرمند این سرزمین است
شعارسال:امروز سالگرد سید شهیدان اهل قلم است، مرتضای هنر انقلاب، شهیدی که هنوز که هنوز است راه و مرامش الگوی جوانان هنرمند این سرزمین است.

همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی سه عکس نوشت را برای شما آماده کرده ایم که از سه زاویه به شخصیت این شهید بزرگوار می پردازد.

به گزارش جام‌جم نخست سطرهایی از نامه آوینی به حضرت آیت الله خامنه ای است که نگاه هنرمند انقلابی به رهبرش را به خوبی نمایان می سازد.

عکس نوشت دوم، نگاه یک چهره سرشناس علمی و دینی به آوینی را در بر می گیرد و این که آثار او چگونه انسان وارسته و عمیقی همچون آیت الله جوادی آملی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

اما در سومین عکس نوشت چند بیتی از مرثیه کم یاب علی معلم دامغانی برای مرتضی آوینی را می خوانیم، اندوه رئیس فعلی فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران برای از دست دادن یار و همراه قدیمی خود.

نامه سید اهل قلم به رهبر انقلاب


نامه سید اهل قلم به رهبر انقلاب


نامه سید اهل قلم به رهبر انقلاب

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت الف، تاریخ انتشار20فروردین 96،کدخبر: 3970120067، www.alef.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین