پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۹۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه وضعیت مدیران اقتصادی استان یزد تا ۲ ماه آینده مشخص می‌شود، گفت: فعالان اقتصادی یزد نگران گرانی دلار نباشند.

شعارسال: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه وضعیت مدیران اقتصادی استان یزد تا ۲ ماه آینده مشخص می‌شود، گفت: فعالان اقتصادی یزد نگران گرانی دلار نباشند.

علی زینی وند عصر امروز در نخستین نشست سرمایه‌گذاری نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه‌گذاری یزد با ابراز رضایتمندی و مثبت ارزیابی کردن اقدمات صورت گرفته در این بخش از کسب و صدور 420 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی به عنوان مهمترین رخ داد این بخش در سال گذشته یاد کرد.

وی وضعیت سرمایه‌گذاری در استان را خوب توصیف کرد و افزود: هدف‌گذاری در این زمینه در امسال چند برابر پارسال است و تلاش می‌کنیم در تعامل با وزارت امور اقتصادی و دارایی این امر را محقق کنیم.

وی لزوم استفاده از تجربیات سرمایه‌گذاری سایر کشورها را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این زمینه باید برنامه‌ریزی شده و اهداف و ضرورت آن نیز برای مردم تبیین و گزارش آن هم اطلاع‌رسانی شود.

وی زمینه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اختیار سازمان‌ها و ارگان‌ها از جمله شهرداری و اوقاف و امور خیریه را خوب ارزیابی کرد و بر استفاده از آن تاکید کرد.

معاون اقتصادی استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش تلاش تیم اقتصادی استان را ستود و از تقویت این تیم و مشخص شدن وضعیت مدیران آن تا حداکثر دو ماه اینده خبر داد و گفت: با توجه به فراهم بودن زمینه ارتقای و انتقال مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد به یکی از استان های مطرح کشور و اقدامات ارزنده و موثر ایشان در استان طی سالهای گذشته، استاندار یزد از وزیر اقتصاد خواستند که آقای نمازی در یزد فعالیت خود را با قوت ادامه دهند.

وی در ارتباط با وضعیت سایر مدیران تیم اقتصادی استان یزد گفت: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز به زودی از درون سازمان منصوب و معرفی می‌شود و وضعیت تغییر و یا تثبیت سایر مدیران این بخش نیز به زودی مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته در حوزه اشتغال نیز اتفاقات بی نظیری در استان رخ داد گفت: تمامی اعتبارات تخصیص داده شده این بخش به استان جذب شد و درخواست‌ها در کمیته فنی رسیدگی شد.

معاون استاندار یزد همچنین در این نشست به افزایش قیمت دلار اشاره کرد و با ابراز اینکه فعالان اقتصادی نباید نگران این موضوع باشند، مسایل غیر اقتصادی و رقابت‌های سیاسی را عامل این افزایش قیمت دانست و گفت: رقابت سیاسی، بی رحمانه به منافع مردم حمله می‌کند و ما در بحث اقتصادی نباید نگران آن باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1397، کدخبر: 1696560، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
اگر واقعا نمیتونن به صلاح جامعه کار کنن باید سریع تر تکلیفشون معلوم شه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین