پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد از نهایی شدن تغییرات احتمالی در تیم مدیران اقتصادی استان یزد طی دو ماه آینده خبر داد.

شعار سال: «علی زینی وند» در جمع نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های عضو مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان بر فعال‌سازی توانمندی‌های ثروت آفرین و اشتغال‌زا تأکید و بیان کرد: ظرفیت‌سازی و تعامل بین بخشی اهرم رونق اقتصادی در استان یزد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد اظهار داشت: همگرایی و انگیزه در تیم اقتصادی استان ضرورتی برای عبور از مشکلات در این زمینه است و یکی از مسائلی که به مدیران انگیزه فعالیت مؤثر می‌دهد مشخص بودن وضعیت آن‌ها در تیم مدیریتی استان است.

زینی وند افزود: اگر بنایی بر تغییرات در تیم اقتصادی استان وجود داشته باشد تا دو ماه آینده صورت گرفته و در غیر این صورت با مجموعه‌های حاضر و تلاش مضاعف برنامه‌های موردنظر را دنبال می‌کنیم.

وی یادآور شد: در سال جاری و با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی باید عزم جدی نسبت به انجام فعالیت‌های نو و برنامه‌های نتیجه‌بخش وجود داشته باشد و بر این مبنا بروز رسانی و تدوین کتاب سرمایه‌گذاری استان از یک‌سو و تکمیل طرح آمایش که مراحل پایانی خود را طی می‌کند برای روشن‌تر شدن مسیر دنبال می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار گفت: در ماه‌های پایانی بیش از سهمی که در جذب سرمایه‌گذاری خارجی برای استان تعیین‌شده بود (مبلغ 420 میلیون دلار جذب سرمایه خارجی) تحقق یافت که البته با توجه به موفقیت هدف‌گذاری استاندار محترم در برنامه‌های جدید باید تلاشی مضاعف را به کار گرفت.

زینی وند ادامه داد: در حوزه اشتغال نیز در جذب اعتبارات اختصاص داده‌شده برای استان موفق بوده‌ایم و اکنون نیز حجم بالایی از پرونده‌های کارشناسی شده در دستور کار کمیته‌های فنی برای پیگیری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در پایان بیان کرد: باید در رقابت با سایر استان‌ها به‌صورت جدی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تقویت شرایط موجود را پیگیری کنیم که البته در وضعیت اقتصادی فعلی باید تمام ارکان حاکمیت برای به مدیریت التهابات اقتصادی که برخی از آن‌ها ریشه‌های سیاسی دارند همت ورزند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 22 فروردین 97، کدمطلب:611076، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
اگر خود مردم به صحنه بیایند میتونن اجناس خارجی رو تحریم کردن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین