پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۶
استاندار آذربایجان غربی خواستار توسعه زیرساخت های گردشگری در استان شد.

شعار سالمحمد مهدی شهریاری ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از مجتمع گردشگری سیلوانا در ارومیه اظهارداشت: این منطقه یکی از مناطق خوش آب و هوای استان بوده و توسعه زیر ساخت های گردشگری در این منطقه می تواند در جذب گردشگر به استان موثر باشد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و جاذبه های طبیعی استان در بخش گردشگری عنوان کرد: امسال باید این ظرفیت ها برای توسعه صنعت گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: این مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی با مساحت ۱۳۰ هزار متر مربع یکی از ظرفیت های گردشگری استان به شمار می رود که از موقعیت منحصر به فردی به لحاظ پتانسیل های گردشگری برخوردار بوده و در پنج سایت مجزا و مستقل طراحی شده است.

شهریاری اضافه کرد: این سایت ها به لحاظ عملکرد در سه مجموعه گردشگری، اقامتی و ورزشی قابل دسته بندی است و در عین حالی که مختص بخود بوده، بخشی از یک مجموعه کلان است؛ بعبارت دیگر تمام اجزای در نظر گرفته شده در این مجموعه نقش مکمل و تمام کننده نسبت به یکدیگر را بر عهده دارند.

استاندار آذربایجان غربی افزود:مجموعه های اقامتی بصورت چادر، فروشگاه های عرضه محصولات بومی، هتل ۳ ستاره، زمین های ورزشی اسب سواری، والیبال ساحلی، تیراندازی، موتورسواری و دوچرخه سواری، مینی گلف، مجموعه اقامتی بصورت سوئیت های یک و ۲ طبقه و زمین های بازی کودکان و کافی شاپ و ... از جمله بخش های این مجموعه گردشگری تفریحی خواهد بود.

وی در ادامه از بخش های مختلف این سایت بازدید و بر تسریع در روند اجرای آن تاکید کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 23 فروردین 97، کدمطلب:4269664، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین