پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۲۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۴
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از وارد شدن خسارات جزئی به اماکن تاریخی این استان در اثر تند باد خبر داد و گفت: ۲۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری استان بازدید کرده اند.

شعارسال: جلیل جباری اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶۵ هزار نفر در هتل های استان اقامت داشتند که حدود ۱۷ درصد افزایش نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم.

وی، در خصوص بازدید گردشگران از موزه های آذربایجان غربی، اظهار داشت: ۴۵ هزار نفر تاکنون از این موزه ها بازدید کرده اند که شاهد افزایش ۲۳ درصدی بازدید کنندگان هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، تصریح کرد: همچنین ۲۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری استان بازدید کرده اند که بیشترین بازدید ها از پایگاه های بین المللی همچون قره کلیسا، تخت سلیمان، مسجد جامع، بازار تاریخی ارومیه و غار سهولان بوده است.

جباری، در خصوص خسارات طوفان و تند باد به اماکن تاریخی استان گفت: خسارات جزئی به اماکن تاریخی استان وارد شده که کارشناسان در حال برآورد خسارات وارده به این اماکن هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی اروم نیوز، تاریخ انتشار: 5فروردین1397 ، کدخبر: 279693 : uromnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
خب خداروشکر این خسارات در حد زیادی نبوده! امیدوارم در زمانی که بلا بدتر از این میاد با مدیریت بحران بشه جلوی خیلی از این اتفاقارو گرفت
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
این تند باد هشداری بد برای املاک کم قدرت استان
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین