پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۰۶۷
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
وزش شدید طوفان در ارومیه سبب قطعی برق در این شهر شد و مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌ غربی سقوط آهن آلات ساختمانی پروژه سیتادیوم (رزت) بر روی مرکز برق طریقت را علت قطعی برق دراین شهر اعلام کرد.

شعارسال: روابط عمومی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی اعلام کرد که در اثر تندباد شدید و سقوط درختان، مصالح ساختمانی و تابلوهای تبلیغاتی بر روی سیم های برق این قطعی برق رخ داده است.

اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌ غربی به روابط عمومی این شرکت گفت: عمده خرابی سیستم برق رسانی ارومیه به دلیل سقوط آهن آلات ساختمانی پروژه سیتادیوم (رزت) بر روی مرکز برق طریقت است که با همکاری شهرداری ارومیه در حال بازسازی می باشد.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۳۰ اکیپ در حال ترمیم شبکه برق ارومیه هستند و همه در تلاشیم که قطعی های داخل شهر تا ساعت ۱۲ شب به پایان برسد.

به گزارش صداو سیمای آذربایجان غربی سرعت طوفان در ارومیه به 80 کیلومتر در ساعت رسیده است و شرایط طوفانی و وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در استان ادامه خواهد داشت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری کردپرس، تاریخ انتشار: 4فروردین1397 ، کدخبر: 11687: www.kurdpress.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین