پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۵۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۱
مدیرعامل شرکت کوثر آب (آورین)‌‌ خوی با ابراز ناراحتی از همکاری نکردن برخی از سازمان‌های دولتی گفت: به‌دلیل افت فشار ولتاژ برق در این منطقه تاکنون متحمل خسارات بسیاری شده‌ایم؛ به‌طوری که در عرض 10 روز 24‌ میلیون تومان خسارت مالی به دستگاه‌های موجود در کارخانه وارد شده است.

شعارسال: سید‌علی جعفرزاده، مدیرعامل شرکت کوثرآب (آورین)‌ خوی، بیان کرد: این مجموعه در سال 1390 در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع و زیربنای دوهزار مترمربع شامل سالن تولید، انبار، آزمایشگاه و... راه‌اندازی شد. در حال حاضر ظرفیت تولید روزانه 120 هزار بطری 500 و هزار و 500 سی‌سی را داریم و32 نفر در دو شیفت کاری مشغول به‌کار هستند.

محصولات این کارخانه علاوه‌بر استان آذربایجان غربی به استان‌های تهران، خوزستان، کردستان و خراسان مرکزی و رضوی ارسال می‌شود. مدیرعامل شرکت کوثر آب (آورین)‌‌ خوی با ابراز ناراحتی از همکاری نکردن برخی از سازمان‌های دولتی گفت: به‌دلیل افت فشار ولتاژ برق در این منطقه تاکنون متحمل خسارات بسیاری شده‌ایم؛ به‌طوری که در عرض 10 روز 24‌ میلیون تومان خسارت مالی به دستگاه‌های موجود در کارخانه وارد شده است. به‌رغم پیگیری‌های متعدد از اداره برق و فرمانداری شهرستان خوی متأسفانه تاکنون اقدامی از سوی این دو ارگان برای رفع این معضل صورت نگرفته است. گفتنی است، در سال 96 نیز بدون احتساب از بین رفتن مواد اولیه، به‌دلیل افت ولتاژ برق ۴۶ میلیون تومان خسارت مالی به مجموعه وارد شد. جعفرزاده افزود: برف‌روبی نشدن جاده دسترسی به کارخانه توسط اداره راه، عدم همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت یا نبود اتحادیه و صنفی برای قیمت‌گذاری محصولات و عدم همکاری سازمان گمرک برای واردات قطعات مورد نیاز از دیگر مشکلات ماست.

این تولیدکننده استان آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به هزینه بالای تهیه مواد اولیه و خرید به صورت نقدی گفت: از سال گذشته تاکنون قیمت مواد اولیه افزایش چشمگیری داشته که موجب متضرر شدن واحدهای پر‌شماری شده است؛ به‌طوری که از 188 شرکت فعال در حال حاضر تنها حدود 30 شرکت باقی مانده است. جعفرزاده تصریح کرد: با آن‌که این شرکت با احیای یک شرکت ورشکسته مجدداً راه‌اندازی شد و توانستیم میزان تولید را از صفر به ۱۲۰ هزار بطری در روز افزایش دهیم، اما به‌غیر از روز افتتاحیه، تاکنون هیچ مقام مسئولی برای تشویق و نظارت به این واحد نیامده است؛ با توجه به شعار مقام معظم رهبری در سال جاری مبنی‌بر حمایت از تولید داخلی، از مسئولان انتظار داریم به‌جای بی‌اعتنایی به تولیدکننده و تولید داخل، از نزدیک مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانجات را نظاره‌گر باشند. وی در پایان ضمن تشکر از مساعدت‌های بانک کشاورزی گفت: تنها سازمانی که از ما حمایت کرد، بانک کشاورزی بود که جا دارد از بهنام شهدی، مدیر شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی، و رئیس بانک کشاورزی شعبه امامزاده شهرستان خوی و دیگر همکاران ایشان تقدیر و تشکر ویژه کنم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه سبزینه، تاریخ انتشار:9مرداد1397 ، کدخبر: 51559: www.sabzineh.org


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
ینی مسئولین ما انقدر بی فکرن؟ تو این اوضاع داغون که باید از تولیدی ها حمایت بشه میان برق هارو قطع میکنن تا اسیب ببینن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین