پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۵۵۳
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تسریع در طرح ویژه نوسازی و مقاوم ‌سازی روستایی تاکید کرد.

شعارسال: استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تسریع در طرح ویژه نوسازی و مقاوم ‌سازی روستایی تاکید کرد.

مجید خدابخش ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با مدیران بنیاد مسکن استان به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و حاشیه‌نشینی کاری مقدس است. نهادهای انقلابی هرچه چابک‌تر باشند عملکرد بهتری خواهند داشت.

وی سپس با بیان اینکه باید برای توسعه روستاها بیش از پیش تلاش شود، ادامه داد: باید نهادهای انقلابی مراقبت کنند که به دستگاه‌های اجرایی تبدیل نشوند. فعالیت بنیاد مسکن در راستای آباد کردن روستاها و ترغیب مردم به ماندن در روستاها ارزشمند است.

خدابخش همچنین با بیان اینکه اگرچه وضعیت استان در نوسازی ها بهتر از میانگین کشوری است ولی نباید به این وضع راضی بود، افزود: باید برای حوادث مختلفی خودمان را آماده کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مشارکت بنیاد مسکن در نوسازی بافت‌های فرسوده شهری نیز اقدامی خوب است، گفت: بنده از این طرح حمایت می کنم. این موضوع جزو اولویت‌های دولت است.

خدابخش همچنین با تاکید بر اینکه و خوشبختانه این نهاد تاکنون منشأ آثار و خدمات زیادی بوده است، ادامه داد: باید همزمان با رویداد بزرگ گردشگری تبریز۲۰۱۸ به آبادانی روستاها نیز دقت کرد.

وی سپس اظهار داشت: تشکیل نهادی مثل بنیاد مسکن نشان می‌دهد که توجه به نیازهای قشر محروم جامعه تا چه اندازه برای انقلاب اسلامی اهمیت داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 فروردین 1397، کدخبر: 4274704، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین