پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۸۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
فرماندار مراغه گفت: طرح کاوش و شناسایی غارهای تاریخی در مراغه با مشارکت کارشناسان غارنوردی استان در این شهرستان اجرا می‌شود و ضروری است سازمان صنعت معدن شهرستان فعالیت معادن را در محدوده غارها کنترل کند.
شعار سال: فرماندار مراغه گفت: طرح کاوش و شناسایی غارهای تاریخی در مراغه با مشارکت کارشناسان غارنوردی استان در این شهرستان اجرا می‌شود و ضروری است سازمان صنعت معدن شهرستان فعالیت معادن را در محدوده غارها کنترل کند.
 حمید شکری امروز در جلسه کارگروه غارنوردی در محل فرمانداری با اشاره به ضرورت طرح کاوش و شناسایی غارهای تاریخی در این شهرستان ،اظهارداشت: طرح کاوش و شناسایی غارهای تاریخی مراغه ضروری بوده و باید اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

وی افزود:درحال حاضر دو غار در این شهرستان شناسایی و عملیات کاوش بر روی آنها انجام شده است ولی اقدام مناسبی در خصوص ساماندهی داخل غارها انجام نشده است و ضروری است اقداماتی در این زمینه انجام شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی، اظهارداشت: با هدف شناسایی و ساماندهی غارهای این شهرستان طرح کاوش با حضور کارشناسانی از هیئت غارنوردی در این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: ساماندهی و راه اندازی بخش‌های داخلی غارهای موجود در این شهرستان باید در اولویت ادارات مربوطه در این شهرستان قرار گیرد.

شکری گفت: با راه اندازی بخش‌های داخلی غارها و عملیات ساماندهی بر روی آنها زمینه برای حضور علاقمندان و ایجاد اشتغال برای تعدادی از جوانان در این غارها در حوزه گردشگری انجام خواهد شد.

فرماندار مراغه در ادامه با تاکید بر راه اندازی غارها در این شهرستان ،گفت: غارسهولان در مهاباد نمونه‌ای از پتانسل‌های غارها در زمینه اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار است که باید زمینه‌های لازم برای حضور گردشگران در این منطقه نیز با ساماندهی غارها در این شهرستان فراهم شود.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته همایش‌های مختلفی با حضور گروهی از غارنوردان  شهرهای تهران، کرج، مشهد، رشت و قزوین برگزار شده است و ضروری است اقداماتی در این زمینه انجام شود.

شکری ادامه داد: هم اکنون 200 نفر به عنوان عضو رسمی در 5 استان کشور فعالیت می‌کنند که ضروری است اقداماتی در زمینه تقویت غارنوردی و گردشگری غار انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1397،کدخبر: 1747082 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
در زمینه های گردشگری باید دولت بهترین عملکرد رو می داشت ولی خب با توجه به این تحریم ها و برهم خوردن برجان به کلی انگیزه ای برای ادامه پر شور بهسازی زیر ساخت های گردشگری از بین رفته
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
این غار های طبیعی میتونن گردشگری در حد همدان برای مراغه ایجاد کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین