پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۴۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بیش از ۶٠درصد کودکان کار و خیابان تهران، غیرایرانی هستند، گفت: اگر بهزیستی به خانواده‌ای کمک کند و برای سومین بار کودک در خیابان دیده‌ شود، قاضی از این خانواده سلب صلاحیت می‌کند.

شعار سال: معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بیش از ۶٠درصد کودکان کار و خیابان تهران، غیرایرانی هستند، گفت: اگر بهزیستی به خانواده‌ای کمک کند و برای سومین بار کودک در خیابان دیده‌ شود، قاضی از این خانواده سلب صلاحیت می‌کند.

«حبیب‌الله مسعوی فرید» با اشاره به اینکه آیین نامه رسیدگی به وضعیت کودکان کار و خیابان به روز‌رسانی شده است به ایسنا گفت: این آیین نامه در اختیار وزارت رفاه قرار گرفته‌ است و امیدواریم با نهایی شدن آن شاهد پررنگ‌تر شدن نقش وزارت کشور و اداره اتباع بیگانه در ساماندهی وضعیت این کودکان باشیم.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: با توجه به غیر ایرانی بودن بیشتر این کودکان این نگرانی وجود دارد که آنها مورد بهره‌کشی و قاچاق قرار بگیرند. به همین دلیل امسال حتماً در ٣ ماه اول سال ساماندهی کودکان را بویژه از کلانشهرهایی مانند تهران و کرج که بیشترین تعداد کودکان کار و خیابان را در خود جای داده‌اند، آغاز می‌کنیم.

فرید با اشاره به مذاکرات سازمان بهزیستی با قوه قضائیه درباره تحویل این کودکان به خانواده‌هایشان نیز افزود: با قوه قضائیه و معاون دادستانی جلساتی پیش از عید برگزار شده و دو نامه نیز از طرف رئیس سازمان بهزیستی به آقای منتظری، دادستان کل کشور و آقای جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران نوشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازروزنامه ایران ، تاریخ انتشار -------، کدمطلب: 464108 ، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
کاش مسئولین جای این کودکان بچه های خودشونو تصور کنن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
خیلی خوبه ؛ این طرح باید زود تر از این ها انجام میگرفت
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
ای کاش می فهمیدیم این کدکان هم حق زندگی و ابرو و تحصیلات دارند
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین