پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۷۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
طرح فروش روزنامه در چهارراهها و خیابانهای مشهد توسط نوجوانان 15 تا 18 ساله، متوقف شد.

شعار سال: معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت:این طرح با هدف حمایت از نوجوانان، ایجاد فرصتی تحت نظارت برای فعالیت اقتصادی این قشر، جلوگیری از دستفروشی، حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان و کمک به فراهم شدن شرایط برای ادامه تحصیل آنان همزمان با کار اجرا شده بود.

غلامحسین حقدادی افزود:طبق قانون نوجوانان 15 تا 18 ساله با کارهای سبک و تعداد ساعت کمتر می توانند کار کنند اما با توجه به اینکه طرح فروش روزنامه از تاثیر پیش بینی شده برخوردار نبود ادامه اجرای آن متوقف شد و از این پس هیچ کودک و نوجوانی با کاور بهزیستی اقدام به فروش روزنامه نمی کند.
وی ادامه داد:در صورت فعالیت و مشاهده کودکان زیر 15 سال و اقدام به فروش روزنامه نیز با عاملان آن برخورد قانونی می شود، فعالیت اقتصادی کودکان زیر 15 سال به عنوان کودکان کار تلقی می شود که وجهه قانونی ندارد.
وی افزود: بین 40 تا 80 نوجوان 15 تا 18 ساله در مشهد زیر پوشش اجرای این طرح قرار داشتند.
طرح فروش روزنامه توسط نوجوانان 15 تا 18 ساله در چهارراه ها و خیابان های مشهد از حدود 10 سال پیش در این کلانشهر آغاز شده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 11 تیر 97، کد مطلب: 2167479: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین