پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۵۶۲
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از عملکرد ضعیف سیف در بانک مرکزی گفت: بازار ارز هنوز التهاب دارد و در کف بازار قیمت دلار بیش از چهار هزار و 200 تومان است. در این شرایط برکناری سیف موجب آرامش در کشور می شد.

شعار سال: صدیف بدری نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد ضعیف سیف در بانک مرکزی التهابات زیادی بوجود آورد، گفت: نه تنها در حوزه موسسات مالی  اعتباری بلکه در حوزه مدیریت و کنترل بازار ارز هم سیف عملکرد خوبی نداشته است.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه سال 97 قیمت دلار سه هزار و 500 تومان پیش بینی شد، افزود: اما پس از التهابات ارز، دولت قیمت دلار را چهار هزار و 200 تومان تعیین کرد که قیمت کف بازار خیلی بیشتر از این رقم است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به راهکارهای ثبات در بازار ارز گفت: برکناری سیف می توانست یک انرژی مثبت و فضای آرامی در کشور ایجاد کند و اگر رئیس جمهور سیف را از بانک مرکزی برکنار می کرد ما شاهد آرامش در بازار ارز می بودیم.

بدری ضرورت ترمیم تیم اقتصادی دولت را یکی دیگر از راهکارهای ثبات در بخش اقتصادی کشور برشمرد و افزود: به نظر می رسد که تیم اقتصادی دولت باید ترمیم شود.

وی استفاده از ظرفیت ها و فرصت های موجود در کشور برای کنترل قیمت ها را یکی دیگر از راهکارهای جلوگیری از تلاطم در بازار دانست و گفت: امیدواریم دولت برای حفظ منافع مردم و رهایی مردم از مشکلات موجود از فرصت ها و ظرفیت های موجود کشور استفاده کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری افکار نیوز، تاریخ انتشار 2 اردیبهشت 97، کد مطلب: 735143، www.afkarnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین