پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۷۰۲
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: اگر هیچ هزینه‌ای تا چند سال صورت نگیرد و حقوقی و مزایایی پرداخت نشود تا سه سال آینده به نقطه صفر می‌رسیم.
شعار سال: رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: اگر هیچ هزینه‌ای تا چند سال صورت نگیرد و حقوقی و مزایایی پرداخت نشود تا سه سال آینده به نقطه صفر می‌رسیم.

اردشیر دریکوندی در دیدار با سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد: اگر امنیتی در جای جای کشور ما برقرار است به دلیل رشادت‌ها و جانفشانی‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است.


وی افزود: شهرداری خرم‌آباد در حال حاضر یک نهاد به لحاظ مالی واقعاً ورشکسته است و خرابی‌های شهر بسیار زیاد است.

دریکوندی ادامه داد: شهرداری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بدهکار است که عمده آن مربوط به پیمانکاران بوده و از سال ۹۰ به بعد پرداخت نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اضافه کرد: با توجه به درآمدزایی فعلی شهرداری اگر هیچ هزینه‌ای تا چند سال صورت نگیرد و حقوقی و مزایایی پرداخت نشود تا سه سال آینده به نقطه صفر می‌رسیم.

وی بیان کرد: در گذشته مجموعه مدیریت شهری به دنبال درآمدهای پایدار نبوده و تنها به بحث دریافت عوارض اکتفا کرده‌اند. نکته دیگر اینکه زیرساخت‌های شهر ما جوابگوی جمعیت ۲۰۰ هزار نفری است در حالی که جمعیت شبانه حدود ۵۰۰ هزار نفر و جمعیت روز بیش از ۶۰۰ هزار نفر بوده و همچنین در گذشته برنامه‌ریزی درستی در حوزه مدیریت شهری صورت نگرفته است.

دریکوندی گفت: خوشبختانه شهرداری و شورای شهر برای اولین بار برنامه پنج ساله‌ای را تدوین کرد، همچنین افق ۲۰ ساله برای شهر تعریف شده که اتفاق و تحولی مثبت است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97020200839 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین