پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۸۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن تلاش می کند، بصورت آرام؛ محاسبات مردم و مسئولان نسبت به غرب را تغییر دهد. [نماینده ولی فقیه درسپاه: دشمن دنبال تغییر آرام محاسبات مردم است]

شعارسال: حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهرود به تشریح نیازها و خواسته های جامعه پرداخت و گفت: میان خواسته ها و آنچه که مورد نیاز مردم است، باید تفاوت قائل شد.

وی با بیان اینکه بین نیاز و خواسته مردم تفاوت بسیار است و هیچ پزشکی براساس خواسته بیمار دارو نمی نویسد ،گفت: توجه به نیازهای مردم جامعه را به پیش می برد.

حجت الاسلام سعیدی افزود: متاسفانه امروزه برخی نمایندگان مجلس و در برخی اوقات رسانه ها، خواسته های مردم را بدون توجه به نیازها تعریف می کنند.

وی با اشاره به اینکه خواست رهبری، جامعه روحانیت و مدرسین روی توجه بیشتر به نیاز های مر دم متمرکز است، تصریح کرد: تغییر آرام محاسبات مردم و مسئولان در نگاه به غرب و ارتباط با آنها مد نظر دشمنان است.

امام جمعه موقت شاهرود به اقتدار ملت ایران به ویژه توان نظامی و موشکی کشور اشاره کرد و گفت: این توانمندیها آمریکا و هم پیمانانش را به مذاکره با ایران مجبور کرد.

وی ضمن تأکید بر لزوم توجه مردم و مسئولان به حفظ هوشیاری و بیداری کامل در برابر توطئه های دشمنان داخلی و خارجی، ادامه داد: عظمت ایران اسلامی، به همراهی آگاهانه مردم با رهبری معظم انقلاب و نوع مدیریت معظم له برمی گردد.

سعیدی با تقدیر از حضور گسترده و با شکوه ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند گفت: مردم تهران در این حماسه با ده درصد افزایش شرکت کنندگان حضوری 50درصدی را به ثبت رساندند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اولویت اقتصاد مقاومتی ،حرکت پر شتاب علمی و مصون سازی فرهنگ کشور را مورد تاکید قرارداد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر حرکت رو به جلو در این بخش ها تاکید فرموده اند.

وی تخریب شورای نگهبان و خبرگان رهبری را غیر انقلابی و غیر اخلاقی خواند و تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند، خبرگان رهبری باید انقلابی باشد ،انقلابی بماند و انقلابی فکر و عمل کند.

سعیدی با اشاره به دستاوردهای جدید در مبارزه با تروریست ها در عراق ،سوریه و یمن علیرغم فشار های بسیار بر ارتش و نیروهای مردمی ،افزود: با این همه آشوبگران و داعش به عقب رانده می شوند که این مقاومت تعجب همگان را برانگیخته وآمریکا و دشمنان رابه پذیرش مذاکره و آتش بس در سوریه واداشته است.

وی حفظ بیداری در زمان آتش بس و مذاکره برای مردم درد کشیده و مقاوم سوریه را ضروری عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اتحاد شیعه و سنی در مبارزه با تروریست ها اشاره کرد و گفت: رزمندگان شیعه واهل سنت در کنار یکدیگر در یک جبهه واحد برای دفاع از مردم مشغول مبارزه مقدسی هستند.

وی به چهارشنبه آخر سال و نیز برخی حوادث ناشی از آن هم اشاره کرد وادامه داد: بین برخی اقشارمردم عادت ها و خرافاتی رواج یافته است که خسارت های مالی و جانی بسیاری را به مردم و کشور تحمیل می کند .

سعیدی گفت: خرید،فروش و استفاده از مواد محترقه و کسب و کار در این زمینه برکت ندارد.

وی به برخی اقدام های مناسب مسئولان در ساماندهی این امر در سالهای اخیر اشاره کرد و افزود: والدین و مسئولان باید به تحول و فرهنگ سازی در این مورد بپردازند.

نماینده ولی فقیه درسپاه گفت: شناسایی و کشف شبکه های توزیع مواد محترقه باید با جدیت ادامه یابد و همزمان کار فرهنگی نیز انجام شود.

پس از خاتمه نماز جمعه این هفته توسط نیرو های اداره منابع طبیعی شاهرود به مناسبت گرامی داشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری تعدادی نهال کاج ، زبان گنجشک و اقاقیا و زیتون بین نماز گزاران به صورت رایگان توزیع شد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، تاریخ انتشار:21 اسفند 1394، کد مطلب: 81998949، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین