پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۶۲
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
خطیب جمعه اراک گفت: مشارکت قابل توجه مردم در انتخابات هفتم اسفند نشانگر برخورداری نظام اسلامی از یک پشتوانه بزرگ مردمی است.

شعار سال: منطقه مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفند به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال 94 افزود: حضور گسترده مردم در رویدادهای مهم کشور ثابت کرده است که گفتمان دموکراسی در ایران به خوبی و بیشتر از دیگر نقاط دنیا اجرایی شده و آرای مردم برای نظام محترم است.

وی اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن دیگر رویداد بزرگ سال 94 بود که همچون سال های گذشته با حضور گسترده مردم با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

دری نجف‌آبادی با تاکید بر لزوم قدر دانستن حضور پرشور مردم در این راهپیمایی آن را سرمایه با ارزش برای نظام عنوان کرد و گفت: ایران به پشتوانه این حضور و با برخورداری از وجود با برکت ولایت فقیه در کنار تلاش های بی وقفه نیروهای مسلح امروز به عنوان قدرت برتر منطقه شناخته می شود.

وی با اشاره به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی و استفاده از تمامی ابزارها در این زمینه گفت: اتحاد و هم قسم شدن در مواجهه با این توطئه‌ها یک ضرورت است.

دری نجف آبادی در ادامه به آغاز سفرهای نوروزی و حوادثی که براثر عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این ایام رخ می دهد اشاره کرد و افزود: خسارت‌های قابل توجهی در این ایام در ابعاد جانی و مالی به کشور وارد می شود و با رعایت قوانین می‌توان این خسارات را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اهل بیت(ع) به اعتراف تمامی محققان ادیان بهترین الگو برای خانواده ها هستند، افزود: الگوگیری خانواده ها از زندگی اهل بیت(ع) ضروری است و ساده زیستی، قناعت، عدالت، توجه به مستمندان و محرومان، بخشش و بزرگواری، صبر، احترام به والدین، شجاعت و ... از ویژگی‌های مهم اهل بیت(ع) است که باید آن را الگو قرار داد.

 توجه والدین به برنامه‌ریزی درسی دانش آموزان در ایام تعطیلات نوروز، اشاعه عفاف و حجاب، توجه به استحکام بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی از دیگر موارد مورد اشاره امام جمعه اراک بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار 28 اسفند 1394، کد مطلب: 94122817178: آدرس سایت: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین