پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
شیروان- مردم شیروان در خراسان شمالی در آیینی از چهار شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس به طرز باشکوهی استقبال کردند.

شعار سال: امام جمعه شیروان در این آیین که با حضور گسترده مردم و شماری از مسئولان انجام شد، گفت: شهدا مایه برکت در کشور هستند و ما هر چه داریم از آن هاست.

حجت الاسلام حسین کوثری با بیان اینکه خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی سبب شده تا امروز کشور در اوج عزت و اقتدار باشد، اظهار کرد: شما شهدای گمنام نیستید و شهدای با نام و آوازه هستید که امروز فاطمه زهرا(س) به استقبال شما آمده است.
وی همچنین با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهدا از آرامش و آسایش بالایی برخوردار است گفت: شهیدان حق ویژه ای بر گردن همه دارند و مردم ایران باید به احترام خون شهدای اسلام و انقلاب، جهاد کنند.
حجت الاسلام کوثری با بیان اینکه شهدا به ما عزت، افتخار، امنیت و درس دینداری دادند افزود: امروز نیز باید اجازه ندهیم که راه و نام و یاد شهیدان فراموش شود که زنده نگه داشتن یاد شهیدان در این زمینه بسیار مهم و اثربخش است.
چهار شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با روز شهادت فاطمه زهرا (س) در خراسان شمالی تشییع و تدفین می شوند که پیکر این شهدا در شهر حصارگرمخان و پیش قلعه تشییع و در مکان های جانمایی شده به خاک سپرده می شود.
مراسم تشییع و سپس انتقال پیکرهای این شهدا به حصارگرمخان و پیش قلعه در روز 23 اسفند مصادف با روز شهادت فاطمه زهرا (س) انجام می شود.
تاکنون 45 شهید گمنام در 20 نقطه از استان خراسان شمالی آرمیده اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 22 اسفند 1394، کد مطلب: 81999894 (5226734): آدرس سایت: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین