پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۳۸
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶
فرمانده سپاه جهرم گفت: تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس که تمام مردم و مسئولان نظام، وامدار خون بابرکت آن‌ها هستند، هیچ ارتباطی به انتخابات و فضای حاکم بر آن ندارد.

شعار سال: محمدصادق شادمند عصر امروز در جمع خبرنگاران از تشییع پیکر تعدادی از شهدای گمنام تازه تفحص شده در تاریخ 25 دی‌ماه در بخش‌های خفر، کردیان و مرکزی خبر داد و اظهار داشت: خصوصیت بارز شهدا اطاعت بی‌چون‌وچرا از ولایت و رهبری جامعه‌ اسلامی بوده است.

وی با اشاره به حال و هوای نزدیک به انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی، بیان کرد: تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس که تمام مردم و مسئولان نظام وامدار خون بابرکت، آن‌ها هستند، هیچ ربطی به انتخابات و فضای حاکم بر آن ندارد.

فرمانده سپاه جهرم افزود: قدرشناسی شهدای گرانقدر همواره و در تمام زمان‌ها توسط مردم به‌ خوبی و باشکوه خاصی برگزار شده، همان‌طور که در تشییع شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) در جهرم به‌ویژه تشییع شهید خانعلی یوسفی از اتباع افغانی مقیم جهرم را شاهد و ناظر آن بودیم.

شادمند با دعوت از عموم مردم حزب‌الله، ولایتمدار و همیشه در صحنه‌ شهرستان جهرم، برای برگزاری مراسم استقبال و تشییع باشکوه کاروان شهدای گمنام با عنوان شهدای بصیر، توضیح داد: صبح روز جمعه 25 دی‌ماه کاروان شهدا در منطقه‌ شهیدپرور خفر مورد استقبال و تشییع مردم این شهر واقع خواهد شد.

وی افزود: در ادامه کاروان شهدای بصیر در جهرم و پیش از شروع نماز جمعه مورد استقبال مردم و مسئولان قرار خواهد گرفت و تشییع خواهند شد.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در کمیته‌ استقبال و تشییع شهدای گمنام در جهرم از برپایی ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر، رژه موتوری بسیج در مراسم تشییع و برگزاری دو برنامه شبی با شهدا در بخش مرکزی و کردیان با حضور کاروان شهدا خبر داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس,تاریخ انتشار 22 دی 1394,کد مطلب: 13941022001557 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین