پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس با بیان اینکه ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در کشور تقدیم انقلاب شده است، گفت: استان فارس با تقدیم ۳ هزار شهید دانش‌آموز به انقلاب اسلامی، دارای بیشترین تعداد شهدای دانش‌آموز در کشور است.

شعار سال: مجتبی مینایی‌فرد، رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس امروز، 7 آبان در ششمین نشست شورای عالی بسیج رسانه این استان که در محل سازمان صدا و سیمای فارس برگزار شد، ضمن تکریم فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی گفت:‌ امروز سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده است؛ شهیدی که هم نامش بامسماست و هم عملی که انجام داد متناسب با چنین نامی بود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموز شهید حسین فهمیده با اقدام بسیجی خود، گذشت و ایثار در میان نسل نوجوان ما جاودانه کرد، افزود:‌ در کشور 36 هزار شهید دانش‌آموز وجود دارد که استان فارس با تقدیم 3 هزار شهید دانش‌آموز به انقلاب اسلامی، دارای بیشترین تعداد شهدای دانش‌آموز در کشور است.
مینایی‌فرد، تقدیم این تعداد شهید دانش‌آموز در استان فارس با بیانگر بصیرت بالای شهدای دانش‌آموز این استان برشمرد و گفت: نخستین شهید دانش‌آموز استان فارس شهید علی شفاف بود.
رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فارس در ادامه سخنان خود جستی به دوران دفاع مقدس زد و گفت: از فاصله 31 شهریور تا 25 اسفند سال 59 موقعیتی بود که می‌توان گفت چکیده جنگ در این زمان رقم خورد و حوادث بسیار زیادی در این مدت سپری شد.
وی با تأکید بر لزوم حفظ آثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس به خصوص شهدا گفت: خوب است که اصحاب رسانه در ایام هفته بسیج دانش‌آموزی نسبت به معرفی شهدای دانش‌آموز استان همت گمارند.
مینایی‌فرد عنوان کرد: ما بسیاری از کوچه‌ها و خیابان‌ها و مدارس خود را به نام شهدا نام‌گذاری کرده‌ایم اما بسیاری از مردم و حتی دانش‌آموزان و معلمان آن مدارس کوچه‌ها و خیابان‌ها نمی‌دانند که این شهدا چه کسانی بودند، لذا اکنون در فضایی که فراهم شده است و دانشگاه‌ها و مدارس مشغول به فعالیت شده‌آند، خوب است که با همت اصحاب رسانه به معرفی این شهدا همت گماشته شود.

رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید فارس با بیان اینکه نسل نوجوان و دانش‌آموز امروز ما در معرض آماج شدیدترین هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارد، گفت: متأسفانه هیچ کار فرهنگی جهت تقویت روحیه مقاومت و ایثار این دانش‌آموزان نمی‌شود به طوری که بروز برخی از ناهنجاری‌ها در میان این قشر خود بیانگر این مسئله است. وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های صدا و سیمای فارس اشاره و بر لزوم تأمین محتوای مناسب جهت قشر کودک و نوجوان تأکید کرد.

با اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري ايكنا، تاریخ انتشار پنجشنبه ۷ آبان 1394، كد مطلب: 3409325: www.iqna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین