پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۱۷۱
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
«احمد وحیدی» روز چهارشنبه ۳۰ خرداد در مراسم افتتاح تصفیه‌خانه خط ۳ حصار، بازدید پروژه بی آر تی و افتتاح پروژه ادامه بلوار شهید ناصر بخت ضمن تقدیر از مدیران و کارشناسان و خادمان پروژه‌های مورد اشاره بیان داشت که در حال حاضر بالغ بر ۵۶۰۰ پروژه در سطح استان البرز با بیش از ۱۵۰ همت تعریف شده بود که بخشی از آن‌ها تکمیل و بخشی دیگر در حال انجام است.

شعارسال: «احمد وحیدی» روز چهارشنبه ۳۰ خرداد در مراسم افتتاح تصفیه‌خانه خط ۳ حصار، بازدید پروژه بی آر تی و افتتاح پروژه ادامه بلوار شهید ناصر بخت ضمن تقدیر از همه مسئولان استان و مدیران شهری، اظهار کرد: شهر کرج و استان البرز را با تعدد پروژه‌های ارزشمندی که در دستور کار بوده و بخش زیادی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده می‌شناسیم.

تعریف ۵۶۰۰ پروژه در سطح استان البرز با بیش از ۱۵۰ همت

وی با بیان اینکه خدمت به مردم از بزرگ‌ترین نعمات الهی است، گفت: افتتاح پروژه‌های شهری بسیار مهم و راهگشا است و گاهی گره از مشکلات ساکنین یک محل باز می‌کند و گاهی هم جمعیت بیشتری از شهروندان را پوشش می‌دهد. وحیدی اظهار کرد: ما مدیون مردم هستیم و باید کاری کنیم که رضایت آن‌ها با ارائه خدمات با کیفیت تأمین شود.

این مسئول با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی در حین خدمتگزاری به مردم توضیح داد: لفظ شهید خدمت نشان می‌دهد می‌شود خدمت کرد و در خدمت شهید شد و ما باید شهادت را در خدمت بجوییم.

وزیر کشور اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۵۶۰۰ پروژه در سطح استان البرز با بیش از ۱۵۰ همت تعریف شده بود که بخشی از آن‌ها تکمیل و بخشی دیگر در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات دولت چهاردهم قرار داریم، ادامه داد: انتخابات ادامه راه شهید رئیسی است و باید با تمام توان بکوشیم که این راه ادامه پیدا کند، چون خداوند کسی که این راه را پذیرفت را نزد خود برد.

وحیدی با بیان اینکه این راه باید ادامه پیدا کند ابراز امیدواری کرد، انتخابات پیش رو هم به گونه‌ای پیش برود که این راه ادامه پیدا کند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از آریا، تاریخ انتشار: 31خرداد1403، کدخبر:20240620132523124، 965825kas.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین