پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
ده سال پيش پيکر مطهر ۵ شهيد گمنام با حضور خيل عاشقان بر فراز دست هاي مردم متدين شهرستان فريمان تشييع و در پارک جنگلي شهيد فهميده فريمان به آغوش خاک سپرده شد.

شعارسال: آرامگاه اين شهدا زيارتگاه ارادتمندان و دوستداران مکتب سرخ حسيني و رهروان خميني کبير(ره) شده است و همه ساله مراسم مختلفي بويژه در ايام سوگواري اهل بيت(ع) و ايام شهادت ام الائمه حضرت فاطمه زهرا(س) در اين مکان معنوي بر پا مي شود.

اما همه اين موارد نتوانسته گرد غربت و بي مهري را که بر تربت پاک آنان نشسته است، بزدايد. هر رهگذر و عابري که از کنار پارک عبور مي کند و حتي زائري که به زيارت مي آيد، غريبي اين آرامگاه را در مي يابد. در اين مدت 10 سال مسئولان و مديران زيادي تغييرکرده و هر کدام نيز قول هاي فراواني براي ساخت آرامگاهي درخور شأن اين عزيزان داده اند. اما تاکنون هيچ يک از وعده هاي آنان عملي نشده است.

رییس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان فریمان که یکی از متولیان این امر است در فروردین سال گذشته مرمت و ساماندهي گلزار شهداي گمنام و بهشت صادق فريمان را از اولويت هاي کاري بنياد شهيد فريمان بیان کرد و هر چند در سال گذشته المان شهدای گمنام نیز نصب شد اما گویی باز ادامه فراموشی این گلزار موضوعی است که باید در سال دهم آن نیز تکرار شود چرا که دوباره ساماندهی آن متوقف شده است. اميدواریم در آستانه دهمين سالروز خاک سپاري اين لاله هاي خونين مسئولانشهر آستين همت را بالا بزنند و طرح جامع ساخت آرامگاه شهداي گمنام را هرچهزودتر اجرايي کنند تا به رسم ميهمان نوازي، ميزبان خوب و شايسته اي براي فرزندان پير جماران باشيم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اطلاع رسانی سپاه امام رضا(ع)، تاریخ انتشار: 5اردیبهشت1392،www. razavi.basij.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین