پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه در کشور وجود نداشت.

شعار سال: سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز شنبه در دیدار با آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: گرچه مسئولیت برقراری امنیت انتخابات به عهده نیروی انتظامی بود اما هماهنگی های مطلوبی چه در سراسر کشور و چه در لرستان با نیروهای سپاه و بسیج صورت گرفت.

وی اظهار داشت: پیش بینی هایی شده بود که در برخی مکان ها چالش هایی در برگزاری انتخابات ایجاد شود اما با اقدامات انجام شده، مشکلی بوجود نیامد و زحمات بسیاری در فرایندهای انتخاباتی کشور و لرستان برای برای صیانت از آرا و صندوق انجام شد.

وی تصریح کرد: به طور معمول در حوزه هایی که تنش دارند سختی هایی برای برقراری امنیت وجود دارد اما به همت مسئولان اتفاقی در این حوزه ها پیش نیامد و انتخابات به خوبی برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ارائه گزارش انتخابات به مقام معظم رهبری گفت: پاسداری از ارزش ها و حقوق مردم از وظایف اصلی نیروی انتظامی است که رهبری بارها به این مهم تاکید داشته اند.

سردار سرتیپ اشتری اضافه کرد: نیروی انتظامی در دوره های مختلف، حول این محور فعالیت های خوبی داشته و به ویژه در سالجاری بهتر و موفق تر انجام وظیفه کرده است.

وی گفت: به لطف الهی و هدایت های رهبر معظم انقلاب خدمات ارزنده تری ارائه شده و در این خدمتگزاری مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند که امید است روز به روز این مهم ارتقا یابد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به اینکه ماهیانه چند شهید در نیروی انتظامی تقدیم جمهوری اسلامی می شود افزود: باب شهادت در این نهاد همچنان باز است.

گفتنی است دیدار با شهید زنده سید نورخدا موسوی و شرکت در کنگره شهدای نیروی انتظامی از برنامه های سفر یکروزه سردار اشتری به خرم آباد است.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاري ايرنا، تاریخ انتشار: 22 اسفند 1394، کد مطلب: 81999374 (5226198):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین