پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: علائم بالینی جنگ نرم به راحتی قابل احساس برای آحاد جامعه نیست به همین سبب باید برای مقابله با آن نمادهای انقلابی به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت صیقلی و رونق داده شود.

شعار سال: آیت الله عباسعلی سلیمانی روز شنبه در آیین بزرگداشت روز شهید و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدا بهشت مصطفی زاهدان اظهار داشت: امروز دشمنان نظام اسلامی با تحریم های اقتصادی و تحریک افراد خود فروخته ای مانند گروهک های ترویستی از جمله داعش و اشرار سعی در به چالش کشیدن انقلاب اسلامی ایران را دارند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان تا باورهای اعتقادی یک ملت را نگیرند نمی توانند بر اراده آنان مسلط شوند به همین دلیل اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان را هدف گرفته اند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: دشمنان برای اینکه یک ملت را به زانو در آورند ایمان و باورهای شناخته شده آنان را تضعیف می کنند و مهمتر اینکه سعی دارند نسل جدید را نسبت به ارزشهای جامعه بیگانه و فاصله اعتقادی بین نسل گذشته و جدید ایجاد کنند.
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان افزود: برای مقابله با جنگ نرم باید نمادهای انقلاب به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت را صیقلی داده و در جامعه نهادینه کنیم در آن صورت دشمنان را در جنگ نرم مغلوب خواهیم ساخت.

امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: شهدا در باور و اعتقادات دینی ما نماد فرهنگی محسوب می شوند.
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: خانواده شهدا به عنوان نماد شهیدان باید بیش از دیگران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش و آرمانهای شهدا را حفظ کنند.

آیت الله سلیمانی افزود: حضور شهدا در میدان جنگ و شهادت بر اساس باور دینی و اعتقاد به اصل ولایت فقیه بوده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان اظهار داشت: سال جدید را باید در کنار مزار شهدا آغاز کرد و خواندن زیارت شهدا در این روز باید طنین انداز شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، 22 اسفند 1394، کد خبر: 81999950 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین