پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۳۹۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
در سال 96 کشور سوئیس در جایگاه هفتمین صادرکننده کالا به ایران قرار گرفت و واردات از این کشور با افزایش چشمگیری همراه شد.
شعارسال: بر اساس آمار گمرک در سال 96 کشور سوئیس در ردیف ده کشور اول صادرکننده کالا به ایران قرار گرفت و جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش در مدت یاد شده بیش از دو میلیارد و 158 میلیون و 69 هزار دلار کالا از سوئیس به کشور وارد شد که این میزان واردات در مقایسه با مدت مشابه سال 95 از نظر وزنی 95.60 درصد و از نظر ارزشی 81.76 درصد افزایش را نشان می دهد.

این گزارش می افزاید فراورده های زیبایی و آرایشی و مراقبت از پوست، انواع ماشین آلات، جو، ذرت دامی، لوبیای سویا، دانه های کلزا، سیگار حاوی توتون، انواع شکلات، انواع دارو و مکمل های دارویی، مداد تراش و تیغه آن، آلات و دستگاه های لرزه نگاری، پروتزهای دندان، دندان مصنوعی، مفصل های مصنوعی، سمعک، ساعت های جیبی و مچی و رومیزی، اتوی برقی، مفصل های مصنوعی، سمعک، انواع مداد و خودکار، شامپوها، شیر خشک، مکمل های غذایی، تخم سبزیجات، عینک آفتابی، مبلمان و سایر کالاها از جمله کالاهایی هستند که در مدت یاد شده به کشور وارد شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایسکانیوز ، تاریخ انتشار:4 اردیبهشت 97، کدخبر: 934552 ،www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
سوئیس مبدا خوبی برای واردات است ؛ ایران نیز میتواند صادرات غیرنفتی خود را به این کشور ها افزایش دهد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
خیلی واقعا رشد زیادیه! نمیشه با این وضعیت به شعار سال زیاد امید داشت
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
همینمون مونده به این اروپایی ها که پشت مارو در مقابل امریکا خالی کردن سود های چندبرابر برسونیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین