پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۵۸۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۸
معاون رئیس‌جمهور گفت: حمایت از کالای ایرانی به رشد اقتصاد کمک می‌کند و بانوان هم نقش مهمی در زمینه اصلاح الگوی مصرف دارند.

شعارسال: معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، درباره برنامه‌های معاونت متبوعش برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: یکی از راهبردهایی که امسال دنبال می‌کنیم، مسئله اصلاح الگوی مصرف و حمایت از کالای ایرانی است.

وی ادامه داد: معاونت زنان رئیس جمهور مسئول کارگروه اصلاح الگوی مصرف است و یکی از مسائل مهم در این کارگروه بحث حمایت و مصرف کالای ایرانی است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی به رشد و اعتلای اقتصاد کشور کمک می‌کند، بیان کرد: بانوان در زمینه اصلاح الگوی مصرف و حمایت از کالای ایرانی نقش مهمی دارند چرا که سلیقه و انتخاب آنان در خانواده تعیین کننده است.

ابتکار با اشاره به اینکه معاونت اموز زنان و خانواده برنامه‌هایی برای آموزش بانوان در زمینه حمایت از کالای ایرانی دارد، تصریح کرد: باید در زمینه استفاده از کالای ایرانی فرهنگ سازی کنیم و این باور را به وجود بیاوریم تا مردم کالای ایرانی را به کالای خارجی ترجیح دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1397، کدخبر: 6506799، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
کاملا ایده درستی هست ولی به نظرم زمینه و بستر فکریش در ذهن مردممون هنوز خوب جا نیوفتاده
ن.ف83
ناشناس
United States
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
خانواده با بستر سازی فکری برای بلدت مدت بر روی فرزندان میتونه روی هر چیزی تاثیر گذار باشه
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
اگر که از همون ابتدا مسئولیت ها مهم تری رو دست خانوم ها میپردیم الان به توسعه بیشتری می رسیدیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
به دلیل نقش تربیتی با نوان توان بیشتری برای جا سازی فرهنگ خرید کالای ایرانی در ذهن جوانان دارند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین