پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۶۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۶
فرماندهان نظامی صهیونیستی خطاب به ترامپ: اگر آمریکا در توافق با برجام بماند منافع امنیتی اسرائیل تامین خواهد شد.
شعارسال: پایگاه اینترنتی جی استریت نوشت، ۲۶ مقام نظامی بلندپایه سابق (رژیم صهیونیستی) اسرائیل در بیانیه‌ای از آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهوری آن کشور خواستند در توافق هسته‌ای با ایران بماند.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه ضمن تصریح بر کارایی داشتن توافق هسته‌ای به دونالد ترامپ گفته شده با این توافق اسرائیل امن‌تر شده است و رئیس جمهوری آمریکا نباید این مساله را اندک بشمرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اجماع در میان سازمان‌های نظامی و اطلاعاتی در سراسر جهان-از جمله جامعه دفاعی اسرائیل- این است که برجام کارایی لازم را دارد و اگر آمریکا انتخاب کند در این توافق بماند منافع امنیتی اسرائیل تامین خواهد شد و آمریکا باید با همکاری با متحدان و دیگر طرف‌های توافق به سایر اقدامات سیاسی ایران در خاورمیانه بپردازد.

در این بیانیه آمده است: یک دولت و یک رئیس جمهور که ادعا می‌کند متحدی قوی برای اسرائیل است، باید این بیانیه را بسیار جدی بگیرد. ما از اعضای کنگره و دیگر اشخاص با نفوذ خواهش می‌کنیم استدلال‌های این کهنه کاران نظامی اسرائیل را مد نظر داشته باشند و به هر روش ترامپ را متقاعد کنند در برجام بماند زیرا در غیر این صورت ممکن است عواقب وخیمی در انتظار امنیت اسرائیل، خاورمیانه و متحدان ما باشد و هنوز برای جلوگیری از این بحران دیر نشده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار: 7 ارديبهشت 1397 ، کدخبر: 2113724 ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
پس به نفع ماست که برجام را لغو و از ان پی تی خارج بشویم
ا.ح75
ناشناس
Norway
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
اگر واقعا این بود پس چرا این همه اسرائیل در تلاشه که برجام تموم بشه
ا.ف75
ناشناس
Norway
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
بهتر است بنابراین از برجام خارج شویم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین