پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
مدیرکل غله سیستان و بلوچستان در خصوص عدم خریداری گندم از کشاورزان منطقه گفت: به علت وجود بیش از حد جو در گندم کشاورزان دلگانی امکان خرید آنها نیست.
شعار سال: مدیرکل غله سیستان و بلوچستان در خصوص عدم خریداری گندم از کشاورزان منطقه گفت: به علت وجود بیش از حد جو در گندم کشاورزان دلگانی امکان خرید آنها نیست.

غلامعلی گنجعلی با بیان اینکه در برخی از محمولههای گندم کشاورزان دلگان بین ۱۳ تا ۲۸ درصد جو گزارش شده است، افزود: بر اساس دستورالعمل دولت ۵ درصد جو قابل قبول است و ۳ درصد نیز برای حمایت از تولیدکنندگان به این میزان در شهرستان دلگان افزوده شده است اما بیش از این درصد قابل قبول نیست.

مدیر جهاد کشاورزی دلگان هم گفت: ما در سال زراعی جاری بیش از هزارتن بذر اصلاح شده را در اختیار کشاورزان شهرستان قرار دادیم و دلیل وجود جو در گندم کشاورزان فقط از بذر نیست و کشاورزان باید در دوره کشت، عملیات به زراعی انجام دهند.

سجادی افزود: کاشت گندم در اراضی که در سالهای قبل جو در آن کاشته شده باعث شد جو حداقل ۱۰ درصد از کل محصول را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گندم در شهرستان دلگان ۸ هزار هکتار است، پیشبینی کرد ۲۸ هزارتن گندم در این شهرستان برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی دلگان گفت: تاکنون ۳ هزارتن از محصول گندم کشاورزان دلگانی خریداری شده است که فقط ۱۰ درصد جو دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97021106325 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین