پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به برگزاری مسابقات قرآن کریم در سطح استان اشاره کرد و گفت: مسابقات قرآن کریم با حضور دو هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز نمونه در سطح استان برگزار شده و ۷۶ نفر از آن‌ها به مسابقات کشوری قرآن کریم اعزام خواهند شد.
شعار سال: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به برگزاری مسابقات قرآن کریم در سطح استان اشاره کرد و گفت: مسابقات قرآن کریم با حضور دو هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز نمونه در سطح استان برگزار شده و ۷۶ نفر از آن‌ها به مسابقات کشوری قرآن کریم اعزام خواهند شد.
 حمیدرضا شیخ‌الاسلام ظهر امروز در دیدار فرهنگیان استان قم با آیت‌الله سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به ثبت‌نام سال جاری دانش آموزان در مسابقات قرآنی کشور اظهار داشت: امسال 250 هزار دانش‌آموز را در سطح استان ثبت‌نام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان پایه اول ابتدایی نسبت به سال گذشته 6 هزار نفر افزایش‌یافته، گفت: اگر روند افزایش جمعیت را به همین صورت  داشته باشیم طی سال‌های آینده از 300 هزار دانش‌آموز در پایه اول ثبت‌نام خواهیم داشت.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری جشنواره بزرگ خیرین مدرسه‌ساز کشور در استان قم  خبر داد و تصریح کرد: به زیرساخت‌های موردنیاز آموزشی و فرهنگی در استان توجه شده اما هنوز در راستای تحقق اهداف نیازمند حمایت خیرین هستیم.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز طی 5 روزبه بیش از 300 هزار زائر اسکان داده‌شده است، خاطرنشان کرد: امسال نیز در راستای تأمین نیاز اسکان استان قم در شب‌های نوروز توانسته‌ایم برخی از خلأها را جبران کنیم.

شیخ‌الاسلام به برگزاری مسابقات قرآن کریم در سطح استان اشاره و عنوان کرد: مسابقات قرآن کریم با حضور دو هزار و 200 دانش‌آموز نمونه در سطح استان برگزارشده است که از این تعداد 450 نفر برگزیده انتخاب شدند و76 نفر از آن‌ها به مسابقات کشوری قرآن کریم اعزام خواهند شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1397، کدخبر، 1715377 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین