پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۵۸۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در راستای حمایت از استارتاپ‌ها و پروژه‌های تاثیرگذار در معیشت مردم و فرهنگ مرتبط با تجارت الکترونیک، در فروشگاه اینترنتی kala.ir سرمایه‌گذاری کرد.
شعارسال: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) به منظور گسترش تجارت الکترونیک در کشور همواره به حمایت از استارتاپ‌ها و پروژه‌های تاثیرگذار در معیشت مردم و فرهنگ مرتبط با تجارت الکترونیک پرداخته و در همین راستا به عنوان شریک تجاری در کنار تیم جوان و مستعد سامانه kala.ir قرار گرفته است.

طبق اعلام روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، مهندس عبدالعظیم قنبریان، مدیرعامل این شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در خصوص فعالیت‌های جانبی این شرکت گفت: تاکنون شبکه گسترده‌ای از مراکز فروش کالا و خدمات را به عنوان پذیرنده ایجاد و اخیرا هم به منظور راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی با حمایت بانک پارسیان در پروژه kala.ir مشارکت کرده‌ایم.

وی افزود: شرکت تاپ در راستای گسترش تجارت الکترونیک، بسترسازی و البته فرهنگ‌سازی در این حوزه همواره به حمایت از استارتاپ‌ها پرداخته و در همین راستا با یک گروه جوان و مستعد که مدت‌ها است روی پروژه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی هوشمند به نام kala.ir فعالیت دارند به عنوان شریک تجاری همکاری خود را آغاز کرده است.

مدیرعامل تاپ اضافه کرد: هم اکنون بستر لازم جهت خرید موبایل، خرید لپ تاپ، خرید کامپیوتر، پرینتر، اسکنر، خرید محصولات آرایشی، خرید عطر و لوازم بهداشتی، تجهیزات مادر و کودک، ابزار و ... در سایت www.kala.ir فراهم شده و این سایت آماده ارائه خدمت به هموطنان است.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه kala.ir وابسته به گروه پارسیان است از زیرساخت‌های بانکی مناسبی همچون ارائه کارت‌های اعتباری جهت خرید اقساطی کالا برخوردار خواهد بود و این امکان می‌تواند تحولی در خرید آنلاین کالا به وجود آورد.

قنبریان همچنین خاطرنشان کرد: سایت تجارت الکترونیک کالا، ابزاری برای حمایت از تولیدکنندگان کالاهای باکیفیت داخلی است، بدین منظور شرایط ویژه‌ای جهت تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان کالای با کیفیت داخلی در این سایت در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به ماهیت فروشگاه اینترنتی kala.ir که جایگاهی برای نمایش و فروش کالاهای تامین‌کنندگان است، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، مجتمع تجاری به وسعت ۴۰ هزار متر مربع که شامل بیش از ۳۰۰ واحد تجاری و انبار واقع در خیابان امام خمینی (ره) تهران است را برای نگهداری، پردازش کالا و همچنین ایجاد محلی برای حضور تامین‌کنندگان اصلی کالا در این بازار در اختیار kala.ir قرار داده است. بهره‌گیری از این موقعیت و فضای مناسب می‌تواند به این سامانه کمک کند تا به عنوان اولین بازار آنلاین در کشور فعالیت داشته باشد. تامین‌کنندگانی که در این مجتمع تجاری حضور دارند می‌توانند هم به صورت عمده‌فروشی و آفلاین و هم به صورت آنلاین در سراسر کشور فعالیت کنند.

مدیرعامل تاپ در خصوص شرایط حضور تامین‌کنندگان در مجتمع تجاری مذکور گفت: با توجه به این که فضای مذکور نسبت به فروشندگان کلی کشور محدود است بنابراین اولویت همکاری با فروشندگان و تامین‌کنندگانی است که به صورت عمده و دست اول کالاها را تامین و کالاهای‌شان نیز شرایط حضور در بازار آنلاین را داشته باشد و متقاضیان جهت حضور در این بازار آنلاین می‌توانند با تماس با واحد تامین‌کنندگان kala.ir تقاضای خود را ارائه کنند.

تمامی تامین‌کنندگان در سراسر کشور که به صورت حقیقی و حقوقی در حال فعالیت هستند می‌توانند به راحتی یکی از فروشندگان کالا در این سامانه باشند و از مزایای ویژه این فروشگاه آنلاین بهره‌مند شوند. برای این همکاری کافی است پس از ثبت نام بدون دریافت هیچگونه هزینه نسبت به نمایش و ارائه کالاهای خود اقدام کنند. شایان ذکر است تنها در صورت فروش کالا، سامانه درصدی از فروش را به عنوان کارمزد انجام خدمات از تامین‌کنندگان دریافت خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 4285797 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
0
0
بانک پارسیان در چندسال گذشته سرمایه گذاری های خوبی روی این پروژه ها کرده است و نتیجه های خوبی را گرفته است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین