پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۶۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پایان مهلت بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی نوشت: توجیهات مدیران شرکت ها در این خصوص قابل قبول نیست.
شعار سال : محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: مهلت دو هفته‌ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی تمام شد و توجیهات مدیران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.
وی تصریح کرد: آنها باید بیشتر تلاش کنند و هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند، چون خودشان جدی وارد گود اصلاح روال‌ها شدند و ما هم در وزارت ارتباطات کمکشان می‌کنیم.
وزیر ارتباطات پیشتر مهلتی دو هفته‌ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویس‌دهندگان اینترنت داده بود تا در این مدت وضعیت بخش پشتیبانی مشتریان در شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت بهبود پیدا کند.
آذری جهرمی در یک رشته توئیت از تماس خود با پشتیبانی مخابرات (شماره تلفن ۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر خبر داده و از کیفیت پاسخگویی پشتیبانی این شرکت‌ها انتقاد کرده بود: «پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.»
‌جهرمی در ادامه توئیت خود تاکید کرده بود که فقط دو هفته به سازمان رگولاتوری و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت مهلت می‌دهد تا وضع را اصلاح کنند وگرنه شخصاً به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد. او این ضرب الاجل را با تاکید خاصی بیان کرده و تاکید کرده بود که در زمینه حق‌الناس هیچ تعارف و خط قرمزی وجود ندارد.

شعار سال،بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار: 2تیرماه 1398،کدخبر:4648184،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
باید وزیر با شدت عمل بیشتری برخورد کنه و این شرکتها رو با جریمه های سنگین روبرو کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین