پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۸۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
تشکل‌های مرتبط با تولید مرغ و تخم‌مرغ با ارسال نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور، نسبت به آنچه تنظیم بازار یک طرفه مرغ و تخم‌مرغ به نفع مصرف‌کننده خوانده شده، اعتراض و دولت را به دامپینگ علیه تولیدکنندگان داخلی متهم کردند.
شعارسال: مرغداران با ارسال نامه‌ای به جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور نسبت به وضعیت تنظیم بازار بازار مرغ توسط دولت انتقاد کردند.

در این نامه اشاره‌ شده است که دولت برای تنظیم بازار این محصول به‌صورت یکطرفه تنها مصرف‌کنندگان را در نظر می‌گیرد و برای کاهش قیمت‌ها حتی به کمتر از هزینه‌های تولید، اقدام به دامپینگ برعلیه تولیدکنندگان داخلی می‌کند.

اتحادیه‌های تولید مرتبط با تولید مرغ وتخم مرغ همچنین خواستار این شده‌اند که با بررسی قیمت‌ها به صورت کارشناسی نرخ‌های جدید، ابلاغ شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 1715917 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
0
0
بازار مرغ و تخم مرغ شاید شروع اعتراضات دی ماه ایران را در پی داشته است...
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
کنترلشونو رروی بازار مرغ و تخم مرغ یهو از دست دادن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین