پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
محمد نوری فر پیشکسوت استقلال در کانال ارتباطی خود نسبت به تمدید قرارداد شفر انتقاد کرد و نوشت:" این رفتار ناشیانه مدیران استقلال است که حتی وقتی می‌خواهند یک کار خوب (تمدید قرارداد شفر) انجام بدهند، طوری عمل می‌کنند که نشان دهند، بلد نیستند! این همه روز خدا را از شما گرفته بودند که صبح فینال مانور تمدید قرارداد راه انداختید؟!

شعار سال: محمد نوری فر پیشکسوت استقلال در کانال ارتباطی خود نسبت به تمدید قرارداد شفر انتقاد کرد و نوشت:" این رفتار ناشیانه مدیران استقلال است که حتی وقتی می‌خواهند یک کار خوب (تمدید قرارداد شفر) انجام بدهند، طوری عمل می‌کنند که نشان دهند، بلد نیستند! این همه روز خدا را از شما گرفته بودند که صبح فینال مانور تمدید قرارداد راه انداختید؟!

اول هفته خبر رسید که باشگاه با شفر به توافق رسیده. این کار را دیروز نمی‌شد، انجام داد؟ تیم به اردوی قبل از بازی می‌رود که آرامش و تمرکز داشته باشد. یعنی صبح بازی کادرفنی تیم دو ساعت با محیط مسابقه قطع ارتباط بوده! نمونه خارجیش رو سراغ دارید؟ اگر یک خط خبرش را رسما اعلام می‌کردند، چه اشکالی داشت؟

این گاف‌های مدیریتی را با هر نتیجه‌ای در بازی فینال نباید فراموش کرد، اگر کمی اهل منطق باشید.

[مدیران استقلال در صحبتهای درگوشی می‌گویند که این کار به اصرار شفر انجام شده. حتی اگر این دلیل، واقعیت داشته باشد باز هم تصمیم نهایی با مدیر است.]"

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 13 اردیبهشت 97، کدمطلب: 774256 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
شفر کارش رو به نظرم خیلی خوب انجام داد و تقدیر ازش و نگه داشتنش کار بسیار خوبیه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین