پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۶۲۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
استاندار تهران در جلسه شورای اداری این استان بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و گفت: مصرف آب در تهران ۲ برابر دیگر استان ها است.
شعار سال: استاندار تهران در جلسه شورای اداری این استان بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و گفت: مصرف آب در تهران ۲ برابر دیگر استان ها است.

محمدحسین مقیمی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان تهران از پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی خبر داد و افزود: باید همه دستگاه ها با مسئولیت فرمانداران در خصوص اجرایی شدن مصوبات جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان های استان کوشش کنند.

وی با بیان این که در سفرهای ۱۶ گانه به شهرستان ها حدود ۶۰۰ مصوبه در جلسات شورای برنامه ریزی استان تهران مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان ها داشته ایم، گفت: باید مصوبات در زمان خود اجرایی شوند، چرا که اجرای برنامه های مصوب شده در سفر به شهرستان های استان تهران بسیاری از مشکلات استان را مرتفع می کند.

نماینده عالی دولت در استان تهران با بیان این که در ۴ ماه نخست سال ۹۷ وضعیت صنعتی،کشاورزی،خدماتی و گردشگری شهرستان های ۱۶ گانه این استان بررسی می شود، گفت: در چهار ماه بعد سفر به ۱۶ شهرستان استان تهران در قالب موضوعات اجتماعی در دستور کار است.

* تداوم سفرهای استاندار تهران به شهرستان ها

استاندار تهران از تداوم سفر به شهرستان های این استان در جهت پیگیری وضعیت اقتصادی و اجتماعی این شهرستان ها خبر داد و گفت: این سفرها در ۸ ماه پیش رو ادامه خواهد داشت و این سفرها یک روز کامل به طول خواهد انجامید.

وی با بیان این که اگر  پس از بازگشت از هر شهرستان با مسائل مطرح نشده مواجه شویم و یا در ملاقات مردمی اگر نکته مطرح نشده ای بشنویم، نشان دهنده ضعف آگاهی مدیران و فرمانداران از مسائل شهرستان است، چرا که فرمانداران و مدیران دستگاه ها کل باید از همه امور اجتماعی و اقتصادی شهرستان ها آگاه باشند.

مقیمی سپس بر مصرف کالاهای ایرانی در ادارات تاکید کرد و افزود: مصرف کالای داخلی با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده و مصوبه دولت است و نباید خلاف آن عمل کرد.

* مصرف آب در استان تهران ۲ برابر دیگر استان ها است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به محدودیت های منابع آبی اشاره کرد و گفت: باید به عنوان بخش دولتی در مصرف آب صرفه جویی کرده و نیز با مدیریت صحیح منابع آبی در جهت کاهش فشار ناشی از کمبود آب به مردم تلاش کنیم، البته مردم هم باید با صرفه جویی و مصرف صحیح در این موضوع به بخش اجرایی و تحقق برنامه ریزی های انجام شده در خصوص کاهش مصرف آب کمک کنند.

استاندار تهران با بیان این که مصرف آب در استان تهران ۲ برابر دیگر استان ها است، گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه شورای برنامه ریزی استان دستگاه های دولتی و عمومی باید ٢٠ درصد مصرف خود را کاهش دهند و همه دستگاه های اجرایی باید میزان مصرف آب را به بازرسی استانداری اعلام کنند و گزارش آبفا از میزان مصرف دستگاه ها را به جدیت پیگیر هستیم.

بر اساس این گزارش، شورای اداری استان تهران بعد از ظهر شنبه به ریاست محمدحسین مقیمی،استاندار تهران و با حضور معاونان و مدیران استانداری تهران، فرمانداران و مسئولان دستگاه های اجرایی برگزار شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4288385 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
جمعیت تهران در روز وشب متفاوته و این حجم از اب مصرفی زیاد تعجب بر انگیز نیست ولی باید بازهم صرفه جویی کرد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین