پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۳۴۳۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
محمد حسین مقیمی بعد از ظهر سه شنبه در سومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران عملکرد نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق کالا و ارز را قابل تقدیر دانست و گفت: نباید اجازه داد، باندهای قاچاق از شرایط حاکم بر کشور سوء استفاده کنند.
شعار سال: استاندار تهران از رشد ۵۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: این رشد نشانه ناامنی بازار برای قاچاقچیان است.
 محمد حسین مقیمی بعد از ظهر سه شنبه در سومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران عملکرد نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق کالا و ارز را قابل تقدیر دانست و گفت: نباید اجازه داد، باندهای قاچاق از شرایط حاکم بر کشور سوء استفاده کنند.

وی سپس به برخی اثرات وضعی خروج یک جانبه آمریکا از برجام اشاره کرد و افزود: این اقدام تاثرات وضعی روی نرخ ارز داشت، اما قاچاقچیان بدانند، تلاش آن ها برای استفاده از شرایط موجود بی نتیجه است و اجازه سوء استفاده به قاچاقچیان داده نخواهد شد.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران رشد کشفیات کالای قاچاق در این استان را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: رشد ۵۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق نشان دهنده ناامنی بازار برای قاچاقچیان است.

باید اشراف اطلاعاتی بر فعالیت باندهای بزرگ قاچاق داشته باشیم

وی ضمن تاکید بر برخورد با باندهای بزرگ قاچاق کالا و ارز اضافه کرد: نباید با این افراد و باندها مسامحه کرد و در جهت تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» می بایست برخورد با قاچاق کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند، تشدید شود

نماینده عالی دولت در استان تهران مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مبتنی بر پیشگیری دانست و گفت: باید با اشراف اطلاعاتی، در خصوص انهدام شبکه ها و باندهای قاچاق عملکرد مطلوب تری داشته باشیم و با گستراندن چتر امنیتی بر باندهای بزرگ قاچاق کالا جلوی فعالیت آن ها را بگیریم.

مقیمی ادامه داد: کوچک ترین تحرکات باندهای بزرگ قاچاق باید از همان مبادی ورودی کشور رصد و این تسلط اطلاعاتی و عملیاتی تا لحظه عرضه کالاهای قاچاق حفظ شود و این تسلط جز با اشراف اطلاعاتی میسر نمی شود.

کشف یک هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان تهران طی ۳ ماه نخست سال جاری

وی خواستار ثبت قانونی سفارش ورود کالا به کشور شد و افزود: آن دسته از افرادی که طبق قانون و قبل از تاریخ بیستم فروردین سال جاری اقدام به ثبت سفارش کالا از طریق پنجره واحد گمرکی کرده اند، نباید با مشکل روبرو شوند.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: باید کار افرادی که به صورت قانونی در حال فعالیت هستند، به سرعت راه اندازی شود، چرا که کار آنها قانونی است و در ترخیص کالای خود از گمرک استان نباید با مشکلی روبرو شوند.

بر اساس گزارش های ارائه شده توسط نمایندگان پلیس حاضر در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در ۳ ماه نخست سال جاری کشفیات کالای قاچاق در شرق استان تهران، غرب این استان و تهران بزرگ نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۶۵ درصد، ۱۰۵ درصد و ۵۶ درصد رشد داشته و در مجموع یک هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1397، کدخبر: 4319610 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
مبارزه با کالای قاچاق یعنی افزایش تولید ملی و افزایش کار و افزایش نان اوری و اقتصاد کار بنیان
س.د76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
اگر چند بار کالای قاچاق را اش میزدند و جریمه های میلیاردی بر ان می بستند امروز شاهد این رشد نبودیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین