پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۵۹۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
استاندار تهران با ارائه توضیحاتی درباره تخلفات شهرداری سابق گفت:‌ "پرونده املاک" به دادگاه ارجاع شده و باید منتظر باشیم، دادگاه در این زمینه حکم صادر کند.
شعارسال: محمدحسین مقیمی (استاندار تهران) در واکنش به سرانجام رسیدگی به تخلفات شهرداری تهران در دوره مدیریت شهری گذشته، گفت: هر کجا و هر سازمانی که تخلفی در آن اتفاق می‌افتد، باید با آن تخلفات در خود سازمان مربوطه برخورد شود، اما اگر تخلفات اداری است، باید در هیئت تخلفات اداری به آن رسیدگی شده و مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر تخلفات مالی است، باید در دادگاه‌های ذی‌صلاح به آن پرداخته و پرونده‌ها به دادگاه احاله شود و بر اساس احکامی که قضات صادر می کنند با تخلف برخورد می‌شود.

مقیمی در پاسخ به این سوال که به عنوان استاندار در جریان ابعاد این تخلفات است، وارد جزییات نشد و گفت: تخلفات اداری همانطور که گفتم در هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری رسیدگی می‌شود و اگر ابعاد حقوقی داشته باشد، دادگاه به آن رسیدگی می‌کند.

استاندار تهران همچنین در واکنش به واگذاری ۶۷۴ ملک از سوی شهرداری به افراد خاص، نهادها و سازمان‌های مختلف گفت: این پرونده به دادگاه ارجاع شده است و باید منتظر باشیم دادگاه در این زمینه حکم صادر کند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا، تاریخ انتشار 14 اردیبهشت 97، کدمطلب:  618310،www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
انشالله که هرچی زودتر شفاف سازی انجام بشه و اصول گرایان انقدر از ایشون دفاع کاذب نکنند
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
این مسیله رو قوه قضاییه اعلام کرد و شفاف سازی کرد چرا هر دفعه میخواهیم تنش زایی کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین