پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۶۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
وقتی تصمیم گیری بدون ضمانت اجرایی صرفا بنا به تشخیص مدیران صورت می‌گیرد و در چرخه تصمیم گیری تا اجرا، مشروعیت قانونی برای تصمیم سازی (شناخت سناریو‌ها و استخراج اولویت ها) وجود ندارد، می‌شود چیزی شبیه وضع موجود. گویا بازی مولدسازی در شهرداری تهران هم شروع شده است. بازی که از همین الان، عاقبت آن را پیش بینی می‌کنیم. تحویل زمین سوخته به مدیران آتی. بقول کتاب علی ربیعی، زنده باد فساد.

شعار سال: شورای شهر تهران روز گذشته مجوز فروش شش ملک را به شهرداری تهران داد. ارزش این املاک دست‌کم پنج‌هزار‌و ۷۱۹ میلیارد تومان برآورد شده، شورای شهر تهران در جریان بررسی فروش این املاک تأکید داشت قیمت کارشناسی‌شده باید به‌روزرسانی شود.

شروع بازی مولدسازی در شهرداری تهران و تحویل زمین سوخته به مدیران آتی؟!

املاکی که به نظر می‌رسید اعضای شورای شهر از مشخصات آن اطلاع دقیقی ندارند، در پروژه‌های مشارکتی که برای فروش گذاشته شده بود؛ حتی قدرالسهم شهرداری مشخص نشده بود و در جریان بررسی لایحه برخی از اعضا تلفنی از شهرداران مناطق اطلاعات دقیق‌تری برای تصمیم‌گیری کسب می‌کردند.

حبیب کاشانی از مخالفان فروش املاک شهرداری در بهمن‌ماه خطاب به اعضای شورای شهر گفت کدام‌یک از شما املاک خود را در بهمن‌ماه می‌فروشید، وقتی می‌دانید در سال آینده دست‌کم شامل افزایش ۳۰‌درصدی می‌شود.

املاک پیشنهادی برای فروش در مناطق یک، ۲، ۱۸، ۲۰ و ۲۱ شهر تهران قرار داشتند، املاکی که به گفته مهدی عباسی، عضو شورای شهر تهران، ظرفیت‌هایی برای درآمد‌های پایدار آینده شهر هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت برترین ها، تاریخ انتشار:۱۲ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۲۸۳۱۸۶، www.bartarinha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین