پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۵۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: براساس اطلاعاتی که از دستگاه قضایی دارم این قوه در حال رسیدگی به پرونده‌های شهردار سابق تهران است.
شعارسال: ابوالفضل حسن بیگی در ارتباط با این که با توجه به کناره گیری نجفی از شهرداری پیگیری‌ پرونده‌هایی که وی با ادعای تخلف در شهرداری، پیش از خود مطرح کرد به کجا می‌انجامد؟ اظهار کرد: روی کره زمین نمی‌توان انسانی را پیدا کرد که دیکته بنویسد ولی غلط نداشته باشد. طبیعی است مدیریت اسبق شهرداری تهران نیز ممکن است سلسله اشتباهاتی مرتکب شده باشد.

وی ادامه داد: مراجع قانونی و قضایی به هر پرونده‌ای که به دستگاه قضایی ارسال شود و شاکی داشته باشد، رسیدگی می‌کنند. و هیچ قاضی یا دادستانی ابتدا به دنبال تشکیل پرونده نمی‌رود، وظیفه دادیار هم دراین پرونده‌ها این است که مسائل مربوط در پرونده‌ها را به دقت بررسی و تحقیق کند و گزارش نهایی خود را برای قاضی پرونده بفرستد.

وی درعین حال مدعی شد: اگر از مردم تهران درباره عملکرد شهردار سابق نظرسنجی شود، 90 درصد شهروندان از قالیباف به دلیل خدمات بزرگی که برای شهروندان انجام داد، تشکر می کنند. نظر مردم این است که قالیباف در جهت آبادانی تهران قدمهای بزرگی برداشت.

نماینده مردم دامغان در مجلس با اشاره به طرح دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده تخلفات نیز گفت: اگر پرونده‌ای از قالیباف و مدیریت اسبق شهرداری تهران وجود داشته باشد، طبیعتا منتظر شاکی و پرونده است که به آن رسیدگی کند. بنده براساس اطلاعاتی که از دستگاه قضایی دارم مطلعم این قوه به پرونده‌های شهردار اسبق تهران رسیدگی می‌کند.

وی همچنین با انتقاد به علمکرد کوتاه مدت نجفی در شهرداری تهران گفت: ایشان در دوره وزارتش در آموزش و پرورش، وزیر خوبی بود اما صلاحیت مدیریت شهر تهران را نداشت و اصلا چرا شورای شهر مقاومت و در حقیقت کار سیاسی کرد و نجفی را به عنوان شهردار انتخاب کرد؟ البته بار اول استعفای وی را نپذیرفت در حالی که نجفی صحبت از قلب درد و رفت و آمد مستمر به سی‌سی‌یو می‌کرد.

وی هشدار داد: نمی‌شود مصالح عموم مردم را برای یک نفر هزینه کرد. شورای شهر می خواست کار سیاسی کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی ساعت24 ، تاریخ انتشار: 24 فروردین 1397 ، کدخبر: 345251 ، www.saat24.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
حضور اقای نجفی هربدی ای داشت خوبیش این بود که نشون داد هیچ کسی قابل اعتماد نیست
ا.ف75
ناشناس
Norway
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
امیدوارم که این رسیدگی شبیه به رسیدگی پرونده منتظری نشه
ا.ف75
ناشناس
Norway
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
انشالله که اگه هم مشکلی بوده باشه در رسانه عمومی همگانی بشه
ن.ف83
ناشناس
Norway
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
انشالله که اگه هم مشکلی بوده باشه در رسانه عمومی همگانی بشه
ن.ف83
ناشناس
Norway
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
امیدواریم هرکسی در ایران با هر مقامی کوتاهی ای کرده است جواب خود را چه در این دنیا چه در آخرت ببیند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین