پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۷۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پیگیری پرونده‌های مربوط به دوره گذشته شهرداری تهران از سوی شورای شهر تاکید کرد.

شعار سال: سهیلا جلودارزاده ابراز داشت: شهردار با توجه به این‌که مقام اجرایی است، می‌تواند در عدم انعقاد قرارداد با افراد ناسالم و پیمانکاران فاسد موثر باشد.

وی با اشاره به کنار رفتن نجفی از شهرداری تهران، گفت: امیدواریم شهردار جدیدی که روی کار می‌آید تمام تلاش خود را در جهت سلامت سیستم شهرداری به کار گیرد و البته متاسفیم که آقای نجفی به دلیل مشکلات جسمی استعفا داد و برای ایشان نیز آرزوی سلامتی داریم. از بدیهی ترین ملزومات یک سازمان تلاش برای سلامت و رفع فساد می باشد و اگر این تلاش نباشد به دلیل فسادهایی که انجام می‌شود آن سیستم مضمحل می‌شود و مردم بزرگ‌ترین طرف زیان خواهند بود؛ چراکه هم عوارض برای شهر پرداخت کرده‌اند، هم سرمایه گذاشته‌اند و هم نتوانسته‌اند از آن خوب استفاده کنند.

وی با اشاره به پرونده‌های شهرداری دوره گذشته که از سوی نجفی مطرح شده بود، افزود: اگر این پرونده‌ها جنبه مجرمانه داشته باشد باید حتما دستگاه قضایی به آن رسیدگی کند و شورای شهر و شهردار جدید هم پیگیر آن باشند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: یکی از وظایف هر شهرداری به ویژه اگر عنوان اصلاح‌طلبی را یدک بکشد این است که نسبت به سالم‌سازی سیستم اقدام کند. اگر روابط و رانت وجود داشته باشد به ضرر مردم و شهرداری است. شورای شهر هم باید با توجه به رای‌ که از مردم گرفته نظارت لازم را داشته باشد.

وی اضافه کرد: شهردار با توجه به این‌که مقام اجرایی است، می‌تواند در عدم انعقاد قرارداد با افراد ناسالم و پیمانکاران فاسد موثر باشد و شورای شهر هم طبیعتا باید بر حسن اجرای این قراردادها نظارت کند و با حساسیت وظیفه نظارتی خود را انجام دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ 24 فروردین 97، کد مطلب: 223565: www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
واقعا هم همینه! ای کاش که واقعا در همه نهاد ها این اتفاق بیفته
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین