پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۵۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
رئیس شورای شهر تهران به برگزاری نمایشگاه خودرو در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی انتقاد کرد.
شعارسال: محسن هاشمی رفسنجانی در آغاز شصت و یکمین جلسه شورای شهر تهران ضمن انتقاد از برگزاری نمایشگاه خودرو در محل نمایشگاه بین‌المللی اظهار کرد: متاسفانه این ناهماهنگی‌ها وجود دارد و از رئیس جمهور، وزیر کشور و استانداری می‌خواهیم در خصوص برگزاری این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین‌المللی تغییر رویکرد بدهند.

وی تصریح کرد: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و همچنین هزینه شهرداری تهران برای احداث نمایشگاه شهر آفتاب به نظر می‌رسد باید تمام نمایشگاه‌های پرمخاطب در این محل برگزار شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران سرمایه‌گذاری سنگینی در نمایشگاه شهر آفتاب انجام داده است و تمهیداتی در بخش حمل و نقل عمومی در جابه‌جایی شهروندان صورت داده است.

هاشمی همچنین به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی اشاره کرد و گفت: دو ایستگاه مترو و همچنین توسعه خطوط اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندن پیش‌بینی شده است.

وی گفت: با توجه به افزایش مشکلات مردم در شهر تهران نباید باعث تنش نگرانی مردم شویم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی فردا ، تاریخ انتشار 17 اردیبهشت 97، کدمطلب: 810169 ،www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
در مرکز تهران چرا این نمایشگاه برکزار نشود ؛ دسترسی به آ« راحت تر است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین