پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۱۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 218 تشکل ثبت‌شده در استان گلستان وجود دارد.

شعار سال: ابراهیم کریمی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با جوانان، سازمان‌های مردم‌نهاد و سمن‌های فعال در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 218 تشکل ثبت‌شده در استان گلستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه جوانان فعالی در حوزه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان فعالیت می‌کنند، افزود: با ظرفیتی که در بین جوانان استان ایجاد شده امروز بسیاری از جوانان گلستانی در حوزه بوم‌گردی سرمایه‌گذار هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تاکید کرد:‌ خوشبختانه در استفاده از مدیریت جوانان و اعتماد به آنها وارد عمل شدیم و اعتقاد داریم اگر توفیقی در این حوزه در استان حاصل شده به‌واسطه اعتماد به جوانان است.

کریمی با بیان اینکه استاندار گلستان همواره به بهره‌گیری از جوانان تاکید دارد،‌ متذکر شد: با وجود اینکه بسیاری افراد در عرصه تاریخی منتقد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بودند اما در ماه‌های نخست شاهد این مهم بودیم که امروز این افراد منتقد از بهترین افراد در حوزه فعالیت‌های تاریخی هستند.

وی تاکید کرد: امروز فرهنگ اعتماد به جوانان گمیشان را به مرکزی برای بوم‌گردی تبدیل می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۲۲۰۰۰۰۴۲۵ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
جقد خوب که این دست کارهای فرهنگی به دست تشکل های مستقل افتاده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین