پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ضمن ابراز نگرانی از کاهش آمار ۱۰ درصدی ازدواج در سال گذشته، برنامه‌ریزی و اقدام جدی این سازمان را در زمینه مذکور خواستار شد.

شعارسال:رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ضمن ابراز نگرانی از کاهش آمار ۱۰ درصدی ازدواج در سال گذشته، برنامه‌ریزی و اقدام جدی این سازمان را در زمینه مذکور خواستار شد.

به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رییس و جمعی از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با زهرا آیت‌اللهی رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار کردند.

سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری در این دیدار گزارشی از ظرفیت، امکانات و فرصت‌های سازمان فرهنگی هنری و اقدامات این سازمان در نوروز، اعیاد شعبانیه و نمایشگاه کتاب، ارائه کرد.

اوحدی با ارائه برنامه‌های پیش‌رو سازمان فرهنگی هنری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و خانواده با محوریت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و حمایت از کالای ایرانی، برای همکاری با شورای عالی انقلاب فرهنگی و مشخصا شورای فرهنگی اجتماعی زنان در حوزه‌های بانوان و خانواده اعلام آمادگی کرد.

زهرا آیت‌اللهی رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در این دیدار با اشاره به گزارش رییس سازمان فرهنگی هنری، اقدامات سازمان فرهنگی هنری را در ایام تصدی مهندس سعید اوحدی امیدوار کننده دانست و گفت: در مدت زمان حضور شما به عنوان ریاست سازمان فرهنگی هنری اتفاقات مثبتی افتاده است.

آیت‌اللهی در ادامه از رییس سازمان فرهنگی هنری درخواست کرد: دو موضوع حمایت از کالای ایرانی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اولویت برنامه‌های فرهنگی سازمان فرهنگی فرهنگی قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست‌های کلان فرهنگی در موضوع حمایت از کالای ایرانی تصویب شده است.

سعید اوحدی در ادامه توضیح داد: برای دو موضوع حمایت از کالای ایرانی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ستادهای مستقلی در سازمان فرهنگی هنری تشکیل شده است و ان‌شاءالله برنامه‌ریزی دقیق و عمیقی اتفاق خواهد افتاد.

همچنین زهرا آیت‌اللهی با اشاره به آماری در خصوص کاهش ازدواج، موالید و افزایش طلاق که نسبت آن در سال ۹۵ به سال ۹۶ با ۱۰ درصد کاهش ازدواج، ۶ درصد کاهش طلاق و ۲ درصد کاهش موالید بوده است، از رئیس و مدیران سازمان فرهنگی هنری درخواست کرد که در این موضوع برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشند و اقدامات جدی و عملی در این بخش اتفاق بیافتد.

وی همچنین افزود: افراد صاحب‌نظر در دل شورای فرهنگی اجتماعی زنان آمادگی همکاری با سازمان فرهنگی هنری برای تحقیق این موضوع هستند.

سعید اوحدی تقویت امور خانواده را یکی از دستورکارهای جدی سازمان فرهنگی هنری در سال پیش رو دانست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 21 اردبیهشت 97، کد خبر: 13970221000199، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
این یعنی اینکه شرایط ازدواج برای بسیاری از جوان ها در کشور فراهم نشده است و آمار ها کاهش بیشتری رو داشته اند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
این هم نتیجه فرهنگ سازی های وزارت فرهنگ و ارشاد دولت تدبیر و امید
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
باید جوانان را به این امر فرخنده تشویق کنند که سود های زیادی برای جامعه دارد و شخص را از گناه دور میکند
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین